Ε, λοιπόν η απάντηση της τηλεφωνικής κυρίας ήταν πως το «check in» κλείνει ακριβώς 40 λεπτά πριν τη απογείωση και δεν θα μου επιτραπεί σε καμμιά περίπτωση η είσοδος, όντας αυτό υπέρ της εταιρείας. Εγώ της έλεγα της ακατονόμαστης ότι θέλω να προλάβω το νεκρό μου άνθρωπο κι εκείνη ξηγιόταν το «+» της εταιρείας!
Επειδή το υποσχέθηκα στην «άξια» υπάλληλο, αλλά κι επειδή έχω καταπειστεί πλέον ότι κάποιοι «άνθρωποι» επιλέγουν να συστήσουν ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ακριβώς για ν’αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους απάνθρωπα και χυδαία, ταμπουρωμένοι πίσω από απρόσωπα καταστατικά και «πολιτικές της εταιρείας», ώστε να μην υποστούν ποτέ (έτσι νομίζουν) τις συνέπειες αυτής τους της στάσης, καταθέτω δημόσια την ελεεινή αδιαφορία και αναλγησία με την οποία με αντιμετώπισε η «Aegean Airlines» σήμερα το μεσημέρι.
Το ότι η παροχή υπηρεσιών γίνεται συναλλαγή, σημαίνει ότι μπορεί κι ο κάθε ασυνείδητος ν’ αντιμετωπίζει με κυνισμό και αγένεια, τελικά δηλαδή, να εκμεταλλεύεται τις ανάγκες των συνανθρώπων του; Απο μας εξαρτάται, νομίζω, αν θα απομονώσουμε τον ασυνείδητο και θα τον καταργήσουμε, ή αν, συναλλασόμενοι μαζί του, θα τον ενισχύσουμε και θα τον αποθρασύνουμε.
Αναγνώστρια