Το Σάββατο το βράδυ με τον σύζυγό μου καθίσαμε αρχικά στο μπαρ του ξενοδοχείου όπου παραγγείλαμε 2 ποτήρια κρασί, τα οποία και πληρώσαμε επιτόπου και κατόπιν κατευθυνθήκαμε στο εστιατόριο. Ο λογαριασμός ήταν 57,20 ευρώ, τα οποία και εξοφλήθηκαν στους σερβιτόρους εκείνη τη στιγμή. Μάλιστα, μαζί με τα ρέστα ο ένας εκ των δυο σερβιτόρων, ζήτησε από τον σύζυγό μου υπογραφή στο χαρτάκι που υπήρχε στον φάκελο.
Την Κυριακή το μεσημέρι, κατά την αναχώρηση μας ζητήθηκε να πληρώσουμε πάλι το ίδιο ποσό. Θεωρήσαμε ότι ήταν η χρέωση για το δωμάτιο μιας και το ποσό ήταν σχεδόν ίδιο. Γυρνώντας στο σπίτι, διαπιστώσαμε ότι το δωμάτιο είχε εξοφληθεί από την πιστωτική μου κάρτα οπότε και πήραμε τηλέφωνο το ξενοδοχείο για να επιλυθεί το ζήτημα. Μας είπαν ότι ήταν η χρέωση από το εστιατόριο και όταν τους είπαμε ότι το είχαμε εξοφλήσει, μας ζήτησαν λίγο χρόνο να μας καλέσουν πίσω.
Πράγματι, μας κάλεσαν μετά από αρκετές ώρες και μας παρέπεμψαν στον σερβιτόρο που μας εξυπηρέτησε ο οποίος επέμεινε ότι δεν βρήκε μέσα στον φάκελο του λογαριασμού χρήματα (ο σύζυγός μου είχε τοποθετήσει 50 ευρώ +10 ή 20 και μας έφεραν τα ρέστα). Όταν επέμεινα ότι το δείπνο μας είχε εξοφληθεί, ο εν λόγω κύριος απλά μου έκλεισε το τηλέφωνο κατά πρόσωπο και αφού ξανακάλεσα αμέσως, ήταν όλοι πολύ απασχολημένοι για να συζητήσουν μαζί μου. Από εκείνη τη στιγμή (χθες το απόγευμα στις 7 περίπου) μέχρι τώρα περιμένω τηλέφωνο από κάποιον υπεύθυνο του ξενοδοχείου σας, το οποίο και δεν έχει πραγματοποιηθεί.
Πράγματι, μας κάλεσαν μετά από αρκετές ώρες και μας παρέπεμψαν στον σερβιτόρο που μας εξυπηρέτησε ο οποίος επέμεινε ότι δεν βρήκε μέσα στον φάκελο του λογαριασμού χρήματα (ο σύζυγός μου είχε τοποθετήσει 50 ευρώ +10 ή 20 και μας έφεραν τα ρέστα). Όταν επέμεινα ότι το δείπνο μας είχε εξοφληθεί, ο εν λόγω κύριος απλά μου έκλεισε το τηλέφωνο κατά πρόσωπο και αφού ξανακάλεσα αμέσως, ήταν όλοι πολύ απασχολημένοι για να συζητήσουν μαζί μου. Από εκείνη τη στιγμή (χθες το απόγευμα στις 7 περίπου) μέχρι τώρα περιμένω τηλέφωνο από κάποιον υπεύθυνο του ξενοδοχείου σας, το οποίο και δεν έχει πραγματοποιηθεί.
Είναι απαράδεκτο από ξενοδοχείο που θεωρεί ότι είναι 5 αστέρων να υπάρχει αυτή η συμπεριφορά και να χρεώνεται διπλά ένα δείπνο 2 ατόμων.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ