tromaktiko: Δημόσια νοσοκομεία

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Δημόσια νοσοκομεία



Για μενα χθες ηταν η χειροτερη μερα της ζωης μου. Εχω πατερα καρδιοπαθη και καρκινοπαθη (μας βρηκε και αυτο) και στην προσπαθεια επισκεψης στο σπιτι της αδελφης του πατερα μου (επισης καρδιοπαθης )επεσε στο δρομο και χτυπησε.
Το ε.κ.α.β στην ωρα (να ειναι καλα τα παιδια) και φτανουμε στο νοσοκομειο Παπανικολαου της Θεσσαλονίκης στα επείγοντα περιστατικα. Μετά απο κανενα μισαωρο μας λενε οι γιατροι..και αφου η ασθενης ηταν σε φορειο... εαν μπορειτε σε μενα και την μητερα μου 70 ετων παρτε το φορειο μονοι σας για να την πατε να βγαλει ακτινογραφίες διοτι δεν υπαρχουν τραυματιοφορεις. Την πηγαινουμε. Η γυναικα ποναει και φωναζει απο τους πονους. Στο ακτινολογικο μας ρωτανε που ειναι οι τραυματιοφορείς διοτι δεν μπορουν να την βγαλουν απο το φορειο λόγω ενος συστήματος που ειχε το φορειο για να μενει ακινητοποιημένη η ασθενης. Τι να κανουμε τωρα...λεμε ετσι μας ειπαν οι γιατροι να την μεταφερουμε εμεις για συντομία. Α, δεν γινεται μας λενε πρεπει να φωναξετε τραυματιοφορείς. Μετα απο καμια 2 ωρες βγαζουν ακτινογραφιες...ξανα πισω να την μεταφερουμε στα επείγοντα...και μεχρι να την εξετασουν και να βγαλουν πορισμα περασαν 5 ώρες. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ ΚΛΕΦΤΕΣ για εναν ΑΝΘΡΩΠΟ που, ΕΠΙ 35 χρονια, εισφορές από το ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ σε ΑΥΤΟ το ΚΡΑΤΟΣ. Ειμαι 40 χρονων και δεν μπορω να φυγω απο εδω, και να μην ξαναγυρισω ουτε για να με θαψουν σε αυτο το τοπο. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!