tromaktiko: Πληρωμένο το χαράτσι και μου το ζητούν ξανά!

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Πληρωμένο το χαράτσι και μου το ζητούν ξανά!



Είμαι ιδιοκτήτρια μιας μονοκατοικίας την οποία είχα ενοικιάσει. Πριν από 20 ημέρες ο ενοικιαστής έφυγε αφήνοντας απλήρωτα 4 ενοίκια και τους λογ/σμους της ΔΕΗ και του νερού.
Πήγα λοιπόν στην ΔΕΗ να με ενημερώσουν πόσο είναι το οεφειλόμενο ποσό και μου απαντούν 190 ευρώ εκ των οποίων τα 129 ήταν η β' δόση από το χαράτσι. Τους ζητάω ένα ειδικό χαρτί να μου δόσουν για να πάω στην ΔΟΥ να πληρώσω το χαράτσι. Μου εκτυπώνουν μία κίνηση του λογ/σμου της παροχής και σημειώνουν χειρόγραφα ότι το ποσόν της εκτακτης εισφοράς για το 2011 είναι 258 ευρώ.
Λέω στην υπάλληλο, ότι η α' δόση έχει πληρωθεί, γιατί γράφεται όλο το ποσόν; Μου απαντάει η ΔΟΥ έτσι το θέλει και άμα ξέρει ο υπάλληλος θα διαβάσει την εκτύπωση και θα βάλει να πληρώσετε το μισό.

Πάω στην ΔΟΥ και μου λέει ο υπάλληλος οφείλεται 258 ευρώ.
Του εξηγώ πως έχει η κατάσταση και του δείχνω στην εκτύπωση ότι φαίνέται η πληρωμή. Μου απάντησε ότι εκείνος είναι υποχρεωμένος να εισπράξει αυτό που εχει σημειωθεί χειρόγραφα, διότι συμφωνεί με το ποσόν που του γραφει το σύστημα, επειδή ακόμη το αρχείο τους δεν έχει ενημερωθεί για τα χρήματα που
έχουν εισπραχθεί από την ΔΕΗ.
Σημειώστε ότι η α' δόση έχει πληρωθεί από τις 27/10/11 και τώρα έχουμε 02/02/12.

Αναγνώστρια

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!