tromaktiko: Μαγκούφης: «Είχαν σχέδιο να με… φάνε»

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Μαγκούφης: «Είχαν σχέδιο να με… φάνε»



Καταπέλτης υπήρξε λίγες μόλις ώρες μετά τη διαγραφή του από την Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ, ο Χρήστος Μαγκούφης, αφήνοντας να εννοηθεί πως υπήρχε... συντονισμένο σχέδιο (φωτογράφισε τους Βενιζελικούς) για τη διαγραφή βουλευτών.

Μιλώντας στη Λέσχη 97,6 τόνισε πως «εγώ παραμένω βουλευτής της ψυχής του ΠΑΣΟΚ και έτσι θα συνεχίσω στη Βουλή. Κανείς δεν μπορεί να με διαγράψει από το ΠΑΣΟΚ, δεν τους ανήκει». Άφησε ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα για το πολιτικό του μέλλον τονίζοντας πως «είναι νωρίς ακόμα και θα δούμε αν είμαι υποψήφιος βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ. Πάντως θα είμαι παρών απ’ όποιο μετερίζι». Όσον αφορά το ζήτημα με τον ΟΕΚ και την Εργατική Εστία, όπου εργάζονται μέλη της οικογένειάς του, ο Χρ. Μαγκούφης τόνισε πως «εγώ καταψήφισα το άρθρο 4, που αφορά ΟΕΚ και Εργατική Εστία, ειδικά για να διαψεύσω αυτά που κυκλοφορούσαν ότι εγώ σήκωσα αντιμνημονιακή σημαία λόγω του ότι εργάζονται εκεί άτομα της οικογένειάς μου. Η αδερφή μου διορίστηκε με ΑΣΕΠ, ο μπατζανάκης μου είναι από τα καλύτερα διευθυντικά στελέχη του ΟΕΚ πανελλαδικά και εργάζεται από τις αρχές της δεκαετίας του ΄80 και η γυναίκα μου αύριο κιόλας καταθέτει χαρτιά για συνταξιοδότηση».

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!