tromaktiko: Σε απόγνωση! Επιτέλους ας μας ενημερώσουν τι θα γίνει με τον ΟΕΚ!

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Σε απόγνωση! Επιτέλους ας μας ενημερώσουν τι θα γίνει με τον ΟΕΚ!



Έχω πάρει στεγαστικό δάνειο από τον ΟΕΚ για ανέγερση 1ης κατοικίας, τα χρήματα μου τα έδιναν σταδιακά αφού είχα κάνει την εργασία, παρόλο ότι έλεγα στον μηχανικό του...
 ΟΕΚ που έκανε τις αυτοψίες με ποιόν τρόπο θα προβώ σε εργασίες από την στιγμή που δεν έχω χρήματα!
Ερχόταν αυτός ο κύριος από τον ΟΕΚ έπαιρνε 40,00€ -έξοδα μετακίνησης κάθε φορά, για την  αυτοψία-χωρίς απόδειξη μου έβαζε ένα μικρό ποσοστό, έπαιρνα κάτι ψίχουλα για να συνεχίσω…
Αυτό το βιολί συνέχισε για 10 φορές! Δεν μπορούσα να τον πιέσω κιόλας γιατί το έπαιζε ευσυνείδητος υπάλληλος και λέω θα τον παρακαλάω να έρθει την επόμενη φορά, οπότε μην τον εκνευρίσω!
Με ειρωνεία με ενημέρωνε ότι δεν είμαι η μόνη δικαιούχος που αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα, οπότε μπορώ να συνεχίσω με επιταγές τις οποίες θα τις «καλύψω» αφού γίνει η αυτοψία.

Ποιος μπορεί να με ενημερώσει τί θα γίνει τώρα με την κατάστασή αυτή του ΟΕΚ, την στιγμή που έχω κόψει επιταγές για τέλος Φεβρουαρίου: 10.000€, Μαρτίου: 8.000€, Απριλίου: 5.000€;;;;
Που θα τα βρω τα χρήματα αυτά;;
Γιατί δεν ενημερώνει το κ...λοκράτος τι πρόκειται να γίνει;;;
Έλεος πια! Μια ζωή δουλεύουμε να κάνουμε ένα σπίτι που το πληρώνουμε με τον ιδρώτα μας και τον κόπο μας και έρχονται κάποιοι μ@λ@κες με ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΊΑ να μας καταστρέψουν τα όνειρα!
Ακύρωσα το γάμο μου που είχα προγραμματίσει για πέρσι το καλοκαίρι, γιατί το σπίτι δεν ήταν έτοιμο! Υπολόγιζα ότι θα τελειώσει φέτος το σπίτι μέχρι τον Μάο για να κάνω το γάμο μου, αλλά έτσι όπως πάνε τα πράγματα αντί να φάμε κουφέτα θα φάμε κόλλυβα!

ΒΟΗΘΉΣΤΕ ΜΑΣ !
ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ!
ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!