στις 20:20 ώστε να πάρω το δρομολόγιο των 20:30. Στην στάση υπάρχει οθόνη η οποία αναφέρει σε πόση ώρα έρχεται το λεωφορείο. Πράγματι έγραφε σε 10 λεπτά. Μόνο που όταν έφτασε 20:30, το χρονόμετρο μηδένισε και ξεκίνησε την αντίστροφη μέτρηση για το επόμενο δρομολόγιο. Το ίδιο πράγμα συνεχίστηκε μέχρι τις 21:00, όπου ξεκίνησα να ανέβω με τα πόδια στο κέντρο της πόλης μιας και κατάλαβα ότι δεν θα έρθει λεωφορείο (απόσταση 3 χλμ). Στα τηλέφωνα της εταιρείας δεν απαντούσαν! Στο δρόμο συνάντησα έναν τροχονόμο ο οποίος με είπε ότι έχει απαγορευτεί στα λεωφορεία να κυκλοφορούν λόγω της χιονόπτωσης.
Κατανοώ ότι λόγω των καιρικών συνθηκών ήταν δύσκολο για τα λεωφορεία να μετακινηθούν! Αλλά δεν κατανοώ το ότι δεν υπήρχε καμία ενημέρωση! Με την τεχνολογία που υπάρχει θα μπορούσαν μέσα από τις οθόνες που βρίσκονται στις στάσεις να ενημερώνουν το επιβατικό κοινό ότι δεν θα υπάρξει άλλο δρομολόγιο και όχι να δίνουν την εντύπωση ότι το λεωφορείο έρχεται! Στην ιστοσελίδα των αστικών Κτελ επίσης δε βγήκε κάποια ανακοίνωση. Η μόνη που βγήκε ήταν για την σημερινή ημέρα ότι θα υπάρχει αναστολή των δρομολογίων.
Ντροπή της εταιρείας που ζητάει αντίτιμο εισιτηρίου 1,10 για μια απόσταση 3 χιλιομέτρων και δεν προσφέρει καθόλου ενημέρωση στους επιβάτες της.
Αναγνώστης