1η φάση: αξιολόγηση με αξιοκρατικά και διαφανή κριτήρια (επίπεδο σπουδών, πρόσθετα προσόντα ή γνώσεις, αντιστοίχηση επιπέδου σπουδών με τη θέση την οποία κατέχει ο καθένας, παρουσία, προσφορά, αποτελεσματικότητα) και κατάταξη του προσωπικού με βάση τα παραπάνω.
2η Φάση: Σε δεύτερη φάση, στο προσωπικό που έχει ! καταταχθεί με βάση τα παραπάνω και με δεδομένο ότι θα προκύψουν ισοβαθμίες, θα πρέπει να προσμετρηθούν επιπλέον μόρια που θα αφορούν κοινωνικά κλπ κριτήρια όπως έγγαμος/άγαμος, αριθμός παιδιών, μονογονείς, τροπος πρόσληψης (να προηγούνται οι προσληφθέντες με ΑΣΕΠ - εδώ θα πρέπει να μπει αυτό το κριτήριο και όχι όπως κάποιοι υποστηρίζουν να προηγείται όλων των άλλων βασικότατων κριτηρίων).
Ετσι θα δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για να στηρίξουμε το ΝΕΟ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΘΈΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, χωρίς να δημιουργηθούν αδικίες.
Ετσι θα δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για να στηρίξουμε το ΝΕΟ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΘΈΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, χωρίς να δημιουργηθούν αδικίες.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ