Η καταγγελία αφορά προϊόν Panasonic, με επίσημο διανομέα στην ελληνική αγορά, την εταιρία INTERTEK A.E.
Η εταιρία INTERTEK A.E., όπως φαίνεται και στην παρακάτω επιστολή της, εξηγεί την έλλειψη διαθεσιμότητας του συγκεκριμένου προϊόντος από την Ελληνική αγορά.
Αντιλαμβανόμαστε τον προβληματισμό και την αγανάκτηση του πελάτη. Στόχος μας είναι η εξυπηρέτηση των πελατών μας, προσφέροντας τις υπηρεσίες μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ζητούμε συγνώμη για οποιαδήποτε ταλαιπωρία, αν και θεωρούμε ότι η Ηλεκτρονική δεν φέρει αποκλειστική ευθύνη για το γεγονός.
Η εταιρία INTERTEK A.E., όπως φαίνεται και στην παρακάτω επιστολή της, εξηγεί την έλλειψη διαθεσιμότητας του συγκεκριμένου προϊόντος από την Ελληνική αγορά.
Αντιλαμβανόμαστε τον προβληματισμό και την αγανάκτηση του πελάτη. Στόχος μας είναι η εξυπηρέτηση των πελατών μας, προσφέροντας τις υπηρεσίες μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ζητούμε συγνώμη για οποιαδήποτε ταλαιπωρία, αν και θεωρούμε ότι η Ηλεκτρονική δεν φέρει αποκλειστική ευθύνη για το γεγονός.
Με εκτίμηση,
Ηλεκτρονική Α.Ε.Ε.
Για πληρέστερη ενημέρωσή σας, σας παραθέτουμε την απάντηση που εδόθη από την αντιπροσωπεία για την έλλειψη των γυαλιών.
"Aξιότιμοι συνεργάτες,
Με την παρούσα και εκ μέρους της ΙΝΤΕΡΤΕΚ Α.Ε. (επίσημος διανομέας της Panasonic στην Ελλάδα), θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας από τον Οίκο του εξωτερικού, δημιουργήθηκε σοβαρή έλλειψη των παραπάνω αξεσουάρ στην Ελληνική αγορά.
Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη για την όποια δυσλειτουργία ή δυσαρέσκεια που δημιουργήθηκε και να σας ενημερώσουμε ότι την Δευτέρα 13/2/2012 αναμένουμε την παραλαβή αυτών και θα ξεκινήσουμε ΑΜΕΣΑ την διάθεση τους στα καταστήματα σας.
Σας ευχαριστούμε και παραμένουμε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Με εκτίμηση
CE Sales Director"