Ο Δήμος Θεσσαλονίκης εξακολουθεί να στηρίζει το μέτρο ωστόσο υπάρχουν κάποιοι που είτε που αντιδρούν, είττάσσοντε αι σαφώς υπέρ της πεζοδρόμησης, ζητώντας όμως συμπληρωματικές παρεμβάσεις.
«Σήμερα, περίπου πέντε μήνες μετά την πεζοδρόμηση, όλοι μιλούν πλέον για τον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Εγινε έτσι αποδεκτή μια βασική, προγραμματική μας θέση: ότι θέλουμε να κάνουμε ευρείας κλίμακας πεζοδρομήσεις. Το πείραμα της Αγίας Σοφίας αποδεικνύει ότι ο κόσμος είναι έτοιμος να αποδεχτεί τέτοια μέτρα», δήλωσε στον Αγγελιοφόρο της Κυριακής ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων, Ανδρέας Κουράκης.
Προσθέτει, πάντως, ότι πρέπει να γίνουν συμπληρωματικές ενέργειες για την εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής, αλλά και για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων που υπάρχουν στην κυκλοφορία στους γύρω δρόμους. «Σε συνδυασμό με τη μελέτη που εκπονείται αυτήν τη στιγμή, για το σύνολο του άξονα της Αγίας Σοφίας (από την Αχειροποίητο μέχρι τη λεωφόρο Νίκης), που είναι σε εξέλιξη από το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, ζητήσαμε την επιμήκυνση της πεζοδρόμησης και θα προσπαθήσουμε να τη μονιμοποιήσουμε», υπογραμμίζει ο αντιδήμαρχος.
Υπενθυμίζει, εξάλλου, ότι το κόστος της όλης παρέμβασης για το δήμο ήταν μόλις 5.000 ευρώ, όσο δηλαδή κόστισαν τα λουλούδια, καθώς τα υπόλοιπα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν «μούχλιαζαν» στις αποθήκες του δήμου.
«Υπάρχουν προβλήματα, διότι η αστυνόμευση είναι ελλιπής, κι αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να αρνηθούμε, και τα μηχανάκια διέρχονται σχεδόν ανενόχλητα. Πρόβλημα υπάρχει επίσης με τον όγκο των σκουπιδιών. Ετσι, τα απορριμματοφόρα θα πρέπει να διέρχονται συχνότερα, ενώ και οι καταστηματάρχες θα πρέπει να προσέχουν ούτως ώστε να βγάζουν τα σκουπίδια σε ώρα κατά την οποία ξέρουν ότι γίνεται αποκομιδή», καταλήγει ο αντιδήμαρχος.
http://www.seleo.gr/