tromaktiko: Στη ζωή και την πολιτική οι άσωτοι δεν μετανοούν…

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Στη ζωή και την πολιτική οι άσωτοι δεν μετανοούν…



Σύμφωνα με δημοσκόπηση στο ΠΑΡΟΝ της Κυριακής, το 48,1% των ερωτηθέντων λένε «ναι» στη χρεωκοπία, έναντι του 38% που λένε «όχι»! Το 61,5% ζητούν εκλογές. Η σχετική πλειοψηφία που λέει «ναι» στη χρεωκοπία, στην ουσία λέει «όχι» στην παραπληροφόρηση και τη λεκτική τρομοκρατία…

Σύμφωνα με την προπαγάνδα του μετώπου ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-Παπαδήμου-Γερμανικού πυρήνα των Βρυξελλών ένα «όχι» στη δανειακή σύμβαση σημαίνει αυτομάτως και χρεωκοπία. Αυτό βέβαια δεν προκύπτει από πουθενά, αφού προς το παρόν, εκτός από εκφοβισμούς, το θέμα της λήξης των ομολόγων του Μαρτίου δεν έχει ακόμη συζητηθεί επίσημα μετά από ένα ενδεχόμενο «όχι» στο σκέλος της δανειακής σύμβασης με τα συνοδά αδιέξοδα και καταστροφικά μέτρα της ύφεσης.
Αντίθετα η μόνη προαναγγελθείσα μορφή χρεωκοπίας θα είναι πιθανά εκείνη που έχουν ήδη αναφέρει οι οίκοι αξιολόγησης μετά την ολοκλήρωση του PSI. Ούτε από το ευρώ είναι δυνατό να βγούμε αν δεν το αποφασίσουμε οι ίδιοι. Αλλά και μια έξοδος από το ευρώ δεν σημαίνει και έξοδο μας από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση, το σημερινό «εμείς» δεν εκπροσωπείται από αυτούς που θα ψηφίσουν σήμερα «ναι» ή «όχι» αλλά από εκείνους που θα προέκυπταν από τις εκλογές που ζητά το 61,5% των ψηφοφόρων – οι οποίοι θα υφίστανται και τα σαδιστικά μέτρα επί μέτρων μέχρι τουλάχιστον το 2020.
Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς. Από δω και πέρα, ούτως ή άλλως, θα πρέπει να ξοδεύουμε σαν κράτος με βάση τα έσοδα μας. Η δανειακή σύμβαση δεν θα χρηματοδοτεί το τρέχον έλλειμμα αλλά θα προορίζεται αποκλειστικά για τις ανάγκες του χρέους. Έτσι το κράτος για να ανταποκριθεί στις νέες δανειακές συνθήκες θα πρέπει να προσαρμοστεί «εξαθλιούμενο» με βάση τα σημερινά δεδομένα. Από την άλλη, όσοι κινούμαστε στην πραγματική αγορά γνωρίζουμε ότι η πίστωση έχει ήδη τελειώσει, ότι τα χρέη συσσωρεύονται, ότι το κράτος έχει προ πολλού προχωρήσει σε επιλεκτική στάση πληρωμών στο εσωτερικό, ότι οι επιχειρήσεις κλείνουν και ότι στην ανεργία προστίθενται κάθε μέρα πεντακόσιοι και πλέον συνάνθρωποί μας. Η δυναμική της καθημερινότητας φωνάζει ότι το χειρότερο είναι, ούτως η άλλως, επί θύραις. Το πιθανά λιγότερο κακό δεν είναι επιχείρημα όταν δεν προκύπτει ορατή διέξοδος για κανένα από τα δύο κακά.
Αν μετά από ένα σημερινό «ναι» στο εικονικό μας κοινοβούλιο, τα γνωστά εισοδηματικά και φορολογικά μέτρα συνεχίσουν να εφαρμόζονται με αμείωτη ένταση και στην ίδια άδικη και πελατειακή κατεύθυνση – με το 1/3 του πληθυσμού να ζυγώνει ήδη τα όρια της φτώχειας – τότε ο κ. Παπαδήμος «πλανάται οικτρά» αν πιστεύει ότι σε ελάχιστο χρονικό διάστημα η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν θα είναι ούτως ή άλλως εξαθλιωμένη σε κρανίου τόπο αλλά και επιπλέον εξαρτημένη και δίχως δυνατότητες εναλλακτικών. Είναι φανερό ότι σε αυτές τις συνθήκες αν δεν γίνει εξαρχής μια θεαματική αναπτυξιακή ώθηση από το Βορρά στο Νότο τότε η ουσία της πτώχευσης μας είναι δεδομένη και ειδοποιός διαφορά στην προοπτική δεν υπάρχει.
Ωστόσο μια βίαιη και αδέξια προπαγάνδα στοχεύει να θολώσει την πραγματικότητα και να αλλοιώσει το κριτήριο και το φρόνημα των τίμιων βουλευτών και του κόσμου. Και, βέβαια, όταν μπροστά στην καλπάζουσα κοινωνική εξαθλίωση το όραμα «διάσωση» δεν πουλάει, η προπαγάνδα και η καταστολή απομένουν τα έσχατα όπλα για να φορέσουμε σα χώρα υπό χρεωκοπία τα γερμανικά μας ρούχα, άλλοι τις στολές και άλλοι τις ριγέ φόρμες, και να μετατραπούμε στο σκιάχτρο του υπόλοιπου Νότου. Το λυπηρό είναι ότι οι βουλευτές εκείνοι που σήμερα συνωθούνται πιστεύοντας άδολα ότι θα σώσουν την πατρίδα με το «ναι» τους, χρησιμοποιούνται ως αναλώσιμα υλικά από κάποιους ψυχοπαθείς του Βορρά, που δεν θα είχαν πρόβλημα να τους ζητήσουν να προσέλθουν στην ψηφοφορία και με στρατιωτικές στολές.
Σήμερα, Κυριακή του ασώτου, σύμφωνα με την παραβολή ο άσωτος υιός μετανόησε. Αλλά στην πραγματική ζωή και την πολιτική, ο άσωτος πολιτικός και ο άσωτος τεχνοκράτης δεν μετανοούν γιατί δεν έχουν χάσει μόνο τον Θεό αλλά και τον άνθρωπο μέσα τους…

Φωτό: από την ταινία «Ο Θυρωρός της νύχτας» της Liliana Cavani
Δ. Τρικεριώτης

gnathion.blogspot.com

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!