Θα εκπέμπει τα μεσημέρια και οι ενδιαφερόμενοι θα καλούνται να πληρώνουν 4.99 δολάρια το μήνα.
"Θεωρούμε ότι βοηθάει στο άγχος του αποχωρισμού, ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί σκύλοι και ότι θα τους βοηθάει να χαλαρώσουν και θα τους ψυχαγωγεί. Διαφέρει από την τηλεόραση για τους ανθρώπους --- τα χρώματα είναι διαφορετικά και τα βίντεο είναι γυρισμένα από την οπτική πλευρά του σκύλου", λέει η Λίζα Ουϊλχόιτ Μακόρμικ, συνιδιοκτήτρια του κλαμπ για σκύλους Fido & Co, απ' όπου εκπέμπει το DogTV.
Όπως είπε η ίδια, η ιδέα προέκυψε από το αίτημα ιδιοκτητών σκύλων που δεν μπορούσαν να πηγαίνουν το κατοικίδιό τους σε κλαμπ σαν το δικό της όταν εκείνοι έλειπαν στη δουλειά.
Σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Κατασκευαστών Προϊόντων για Κατοικίδια, οι αμερικανοί δαπάνησαν περισσότερα από 45 δισεκατομμύρια δολάρια για τα κατοικίδιά τους το 2009.
Ένα ποσοστό πλέον του 63% των αμερικανικών νοικοκυριών με κατοικίδια δαπανούν περισσότερα από τέσσερα δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο για τον καλλωπισμό και τη φύλαξή τους.
Ψυχολόγοι σκύλων και ειδικοί σε θέματα συμπεριφοράς πέρασαν περίπου 400 ώρες ερευνώντας τι θα ήθελαν να παρακολουθήσουν στην τηλεόραση οι σκύλοι.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι, μεταξύ άλλων, στους σκύλους αρέσουν τα κινούμενα σχέδια με τον Μπομπ τον Σφουγγαράκη, αλλά και ταινίες όπως το "Τσιουάουα του Μπέβερλι Χιλς". Στο κανάλι αυτό ευλόγως δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις.
Το κανάλι δημιούργησε ομάδα ισραηλινών ειδικών.