tromaktiko: Έλληνες, οδηγοί!

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Έλληνες, οδηγοί!



Βγήκα λοιπόν με το αυτοκινητάκι μου το μεσημέρι από την δουλειά για να επιστρέψω...
στο σπιτάκι μου και έπεσα στο μποτιλιάρισμα, λόγο απεργίας... Είπα στο εαυτό μου «Δεν πειράζει ας, χαλαρώσω». Και πράγματι, το πρώτο τέταρτο έτσι κύλησε, ήμουν ήσυχη, άνετη, δεν έβρισκα κανένα λόγο γιατί θα έπρεπε να χαλάσω τη ζαχαρένια μου επειδή είχε κίνηση. Είμαι στον παράδρομο και περιμένω στην σειρά μου να βγω Κατεχάκη να στρίψω αριστερά .... Ξαφνικά βλέπω απο τα αριστερά μου να με προσπερνούν οι έξυπνοι ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ και να κόβουν τη ροή των οχημάτων που κινούνταν κανονικά και με τον νόμο στο δρόμο περιμένοντας την σειρά τους ....Και το τέταρτο άρχιζε να γίνεται εικοσάλεπτο και βάλε, αυτό ήταν τέρμα η χαλάρωση, άρχισαν οι βρισιές...

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!