tromaktiko: Αναγνώστης διαμαρτύρεται για το χαράτσι της ΔΕΗ

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Αναγνώστης διαμαρτύρεται για το χαράτσι της ΔΕΗ



Λόγω του ότι δεν έφταναν τα οικονομικά πλέον,
άφησα το νοικιασμένο σπίτι που είχα...
στη Θεσσαλονίκη και μετακόμισα σε ενα δικο μου στη Χαλκιδική το οποιο ειχα εγκαταλείψει λογω χρεων. Τωρα με τα υπερχρεωμένα, είπα μήπως το κερδίσω και το συμμαζεψα και μενω απο τον Αύγουστο του 2011. Ηρθε το χαρατσι 250 ευρω και πηγα στον εφορο της Καλαμαριας για να εξαιρεθώ. Προσκόμισα Ε1-Ε9 -ΕΤΑΚ αποδειξη οτι πληρωσα την 1η δοση και χαρτι οτι 12-12-2012 έχω το ειρηνοδικειο για τα υπερχρεωμένα. Παραλληλα εδωσα το χαρτι οτι έχω βαρια αναπηρία 80 % απο το ΙΚΑ, χωρις να υπολογισθεί το προβλημα της καρδιας 3 μπαι-πας και μετα 4 μπαλονακια και 24% κλασμα εξωθησης [αρα μονο για εντατικη ειμαι] και διαβητικός. Κοντα στα αλλα εχω τον γιο μου χρηστη ουσιων με αναπηρία 67% . Η σύζυγός μου δεν μπορει να εργασθεί διοτι εξυπηρετεί εμενα και τον γιο. Άρνηση απο τον εφορα διοτι το 2010 εμενα σε νοικιασμένο σπιτι και οχι στο δικο μου. Ο νομος λεει πρεπει να μενεις μεσα από το 2010. Δεν εξαιρείσαι μου λεει, τι και αν δεν μπορεις να πληρωσεις! Τι να κανω; Πρέπει να παω να κλεψω; Ή να αυτοκτονησω; Ή δεν ξερω τι... Δεν αντέχω άλλο αλήτες πολιτικοί, με 730 ευρώ.

Αναγνώστης 
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!