εργασιών για την κατασκευή του φράχτη.
Το πρώτο ... πλάνο της ακριτικής πόλης που αντίκρισαν και μάλιστα πρωινιάτικα, ήταν 4 νεκροφόρες, τις οποίες έβαλαν σε παράταξη οι ιδιοκτήτες γραφείων τελετών της πόλης, διαμαρτυρόμενοι για την υπαγωγή των συγκεκριμένων οχημάτων στην κατηγορία των πολυτελών ΙΧ και όχι σε αυτή των επαγγελματικών όπως ήταν μέχρι πέρσι, με αποτέλεσμα να εξακοντιστεί προς τα πάνω η δαπάνη για τα τέλη κυκλοφορίας.
Ήταν που ήταν γεφύρι της Άρτας ο φράχτης, του κάναν ... μνημόσυνη τελετή πριν ακόμη μπει το πρώτο καρφί.
Ο φράχτης ειρήσθω εν παρόδω, προορίζεται να στηθεί πάνω σε επτακόσιους τόνους χάλυβα, έξι χιλιάδες κυβικά μέτρα σκυρόδεμα, είκοσι χιλιάδες επτακόσια μέτρα συρματόπλεγμα και χιλιάδες μέτρα λεπιδοφόρου σύρματος.
Σύμφωνα με την εταιρεία που έχει αναλάβει την κατασκευή το μόνο που καθυστερεί αυτή τη στιγμή την έναρξη των εργασιών είναι οι κακές καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή. Μάλιστα σύμφωνα με τις αρχές τις τελευταίες εβδομάδες, παρατηρείται μεγάλη κινητικότητα στον ποταμό Έβρο καθώς εκατοντάδες λαθρομετανάστες που προσπαθούν να περάσουν στην Ελλάδα. Ωστόσο οι μικρές πλαστικές βάρκες που χρησιμοποιούν σε συνδυασμό με τις πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή είχαν σαν αποτέλεσμα τραγικά περιστατικά. Μέχρι στιγμής, έντεκα λαθρομετανάστες έχουν χάσει τη ζωή τους.
Παράλληλα με την κατασκευή του φράκτη θα λειτουργούν θερμικές κάμερες σε σταθερά σημεία, με απευθείας on line σύνδεση στα κέντρα ελέγχου. Επιπλέον οι αρχές θα εφοδιαστούν με ειδικά οχήματα 4Χ4 για περιπολίες εξοπλισμένα με κάμερες και ειδικά εκπαιδευμένα σκυλιά, ακόμη και ελικόπτερο για εναέρια εποπτεία. bloko.gr