Και αυτό για να υπαχθούν σε ειδικό καθεστώς προκειμένου να βγάλουν με ευκολία το σχολείο και να περνούν τις εξετάσεις αφού εξετάζονται και προφορικά βελτιώνοντας έτσι ότι λάθος έχουν γράψει.
Το άσχημο είναι ότι ενόψει των Πανελλαδικών εξετάσεων παρουσιάστηκαν πολλοί με φρέσκο το χαρτί της δυσλεξίας ανά χείρας περιμένοντας την ευνοϊκή αυτή μεταχείριση για να περάσουν στις σχολές και στους τόπους της αρεσκείας τους, σε βάρος των άλλων υποψηφίων που για πολλά χρόνια διάβασαν, κοπίασαν και ξενύχτησαν.
Για όσους όμως γνωρίζουν, η δυσλεξία εντοπίζεται εύκολα από την πρώτη δημοτικού και όχι στο Γυμνάσιο ή στο Λύκειο όπου ορισμένοι γονείς για να καλύψουν τις μαθησιακές ανεπάρκειες των παιδιών τους προσπαθούν να εξασφαλίσουν το μαγικό χαρτί της δυσλεξίας, αντί να τα στείλουν σε τέχνες και επαγγέλματα που δεν απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις και μπορούν τα παιδιά να τα καταφέρουν.
Έτσι για μια ακόμη φορά παρουσιάζεται το ίδιο φαινόμενο, όπως με τις μαϊμού αναπηρίες, καθότι τα ποσοστά δυσλεξίας στην Ελλάδα είναι υπερτριπλάσια απ’ ότι στις ξένες χώρες και για να αντιληφθούμε το μέγεθος αυτό αρκεί να δούμε ότι στην Αγγλία και στις ΗΠΑ το ποσοστό δυσλεξίας στον πληθυσμό είναι μόλις 4% ενώ στην Ελλάδα εκτοξεύεται μέχρι και το15%. Βγάλτε λοιπόν τα δικά σας συμπεράσματα.
Ελπίζω το διακομματικό Υπουργείο Παιδείας να οργανώσει φέτος σωστά τις πανελλαδικές εξετάσεις και ειδικά αυτές των δυσλεκτικών ώστε να εντοπιστούν και να αποκλειστούν τέτοια φαινόμενα που γίνονται σε βάρος των υποψηφίων που κοπίασαν και αξίζουν πραγματικά μια καλή θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Αρκετά τράβηξε αυτή η ιστορία.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ