tromaktiko: ΚΕΠ ν. Ηρακλείου Αττικής

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

ΚΕΠ ν. Ηρακλείου Αττικής



Καταγγέλλω το ΚΕΠ Ν. Ηρακλειου Αττικής. Ο κύριος ενοχλήθηκε από τον πρωινό του καφέ και η κυρία που σήκωσε το τηλέφωνο όταν τους ρώτησα το πιο απλό πράγμα, να ανανεώσω το παλιό μου...
δίπλωμα οδήγησης με το καινούριο το ευρωπαϊκό! Με πέρασαν για ξένη πόσα χρόνια είστε στην Ελλάδα βέβαια άρχισαν να με στέλνουν Μεσογείων 448 ενώ γνώριζα ότι στα ΚΕΠ τις κάνουν αυτές τις δουλειές. Δεν μπήκαν καν στη διαδικασία να ασχοληθούν φάνηκαν ιδιαίτερα ενοχλημένοι και το κερασάκι στη βαρεμάρα τους ήταν να μου πουν όταν τους ρώτησα τη διεύθυνση για να πάω ότι δε σας τη λέω λοιπόν κυρία μου δεν την ξέρετε; Αυτά τα χάλια του ΚΕΠ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ Στρ.Καραγιώργη 2. Άν δε γνώριζα ότι όντως γίνεται η δουλειά μου εκεί σίγουρα θα με είχαν στείλει όπου να 'ναι να τρέχω!Ειλικρινά δεν μπορώ να μην κάνω καταγγελία και στο Υπουργείο δε μου πάει και μένα καρδιά αλήτες!Φυσικά και γνωρίζω τα ονόματά σας και ναι σας απειλώ να ξεβρομίσει ο τόπος!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!