tromaktiko: Απατεωνιά από τον Κωτσόβολο, καταγγέλλει αναγνώστης

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Απατεωνιά από τον Κωτσόβολο, καταγγέλλει αναγνώστης



Μάζεψα 255 ευρώ που μου ζήτησαν για την επισκευή του HTC κινητού μου. Με τα 20 που είχα προκαταβάλλει μας κάνουν 275. Σήμερα που πήγα να το πάρω μου ζητούσαν 275 ευρώ κι όχι 255. Δεν αναγνώριζαν ότι τα 20 ήταν προκαταβολή αλλά για προέλεγχο. Ενώ όταν τους κατέβαλα τα 20 ευρώ μου είπαν ξεκάθαρα ότι εφόσον δεχτώ να μου το επισκευάσουν θα τα αφαιρέσουν από το συνολικό ποσό της επισκευής. Αν ΔΕΝ δεχτώ να επισκευαστεί, τότε τα χάνω. Συμφώνησα. Και σήμερα που πήγα να το παραλάβω μετά από 3 μήνες (!) μου ζητούν άλλα 20 ευρώ! Αν δεν είναι απατεώνες εκεί στον Κωτσόβολο, τότε πού είναι; Φταίω εγώ μετά να τους φεσώσω με τα υπόλοιπα που χρωστώ από την αγορά του κινητού;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!