tromaktiko: Καταγγελία για ΔΕΗ

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Καταγγελία για ΔΕΗ



Σαν νομοταγής πολίτης κάθε δίμηνο πηγαίνω στην <ουρίτσα> και πληρώνώ τους φουσκωμένους λογαριασμους της ΔΕΗ. Ποτέ δεν καθυστέρησα κάτι και είμαι σωστός ως προς αυτά που μου προσφέρει. Εδώ που ζω 35 χρόνια τωρα στο νησί της Σαμοθράκης, τις τελευταίες μέρες γίνονται κάθε μέρα ολιγόλεπτες διακοπές ρεύματος..μερικές φορές κρατούν και 2-3 δευτερόλεπτα.Μέσα σε μια μέρα μέτρησα (χθες) γύρω στις 25. Σήμερα άλλες τόσες.Σαν αποτέλεσμα αυτις τις διακοπής ήταν να μου <καεί> η τηλεόραση , την οποία είχα μόλις πάρει πριν 6-7 μήνες. Στο φίλο μου στο διπλανό σπίτι κάηκε το modem όπως και σε πολλούς άλλους διάφορα προβλήματα από ότι άκουσα. ΡΩΤΩ λοιπόν..όλα αυτά ποιος θα τα πληρώσει??? Δεν φταίμε εμείς σε κάτι με τέτοια κρίση να επιβαρυνόμαστε και με έξοδα που προέρχονται από αυτους τους οποίους χρυσοπληρώνουμε χρόνια και χρονάκια.Ας βγει κάποιος υπευθυνος-Ανεύθυνος να πει κάτι..ή έστω να διορθώσουν το πρόβλημα και στην τελική δεν φταίω εγω ή ο υπόλοιπος κόσμος να χαλάει συσκευές .Να τα πέρνετε καλά είναι..

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!