tromaktiko: Προσοχή στους αγοραστές - απατεώνες!

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Προσοχή στους αγοραστές - απατεώνες!



Θα ήθελα και γω με τη σειρα μου να σας πω την δικη μου ιστορια στην οποια επεσα θυμα απάτης. Προσοχή σε όσους έχουν βάλει αγγελία στο διαδίκτυο για πώληση οχήματος.
Συγκεκριμένα χθες το πρωί κάποιος κύριος ενδιαφέρθηκε να αγοράσει την μηχανή που είδε στην αγγελία, ήρθε να την δει και αφού συμφωνήσαμε στα λεφτά, μου ανέφερε οτι θέλει να την πάμε με κάποιο τρόπο στην Κόρινθο διότι είναι εκεί ο αδερφός του. Κανονίσαμε οδική βοήθεια μέχρι την Κόρινθο, πήγαμε μαζί με το αυτοκίνητο του ένα mercedes, το οποίο στην συνέχεια αποδείχτηκε ότι ήταν και αυτό κλεμμένο, ξεφορτώσαμε την μηχανή και ζητησε ο ίδιος να μεταφέρουμε το αυτοκίνητο στην Αθήνα στην πεθερά του συγκεκριμένα στο Περιστέρι. Τα χρήματα της μηχανής θα μας τα έδινε ο αδερφός του εκεί, αλλά μέχρι να έρθει ο αδερφός του, αυτός ζήτησε να την κάνει μια βόλτα όντως μπροστά μου. Στην τρίτη βόλτα εξαφανίστηκε από τα μάτια μου. Προσοχή σε όσους έχουν βάλει αγγελίες, ο τύπος είχε οργανώσει πολύ καλά την απάτη.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!