tromaktiko: Καταγγελία αναγνώστη για υπερχρέωση σε εισιτήρια του ΟΣΕ

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Καταγγελία αναγνώστη για υπερχρέωση σε εισιτήρια του ΟΣΕ



Γράφω για να καταγγείλω την απαράδεκτη κατάσταση με τα ηλεκτρονικά εισιτήρια του ΟΣΕ. Τον Ιούνιο 2011 αγόρασα εισιτήριο Θεσσαλονίκη - Αθήνα κόστους... 68,50 και χρέωσαν την πιστωτική μου κάρτα 76,10! Μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα να μιλήσω τηλεφωνικά με κάποιον που μου είπε ότι έγινε λάθος και η διαφορά του ποσού θα πιστωθεί στην κάρτα. Είναι τώρα Φεβρουάριος 2012 κι ακόμη περιμένω!

Ακόμη χειρότερα: Στις 19/1/12 αγόρασα εισιτήριο Θεσσαλονίκη -Αθήνα. Η κάρτα μου χρεώθηκε δύο φορές Χ 76 ευρώ! Ένα εισιτήριο μου βγήκε 152 ευρώ, πιο ακριβά κι από αεροπλάνο! Εδώ κι ένα μήνα προσπαθώ να τηλεφωνήσω και η γραμμή είναι πάντα απασχολημένη. Στην ιστοσελίδα δεν υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσεις για τα εισιτήρια ίντερνετ, στα γραφεία του ΟΣΕ σου λένε ότι πρέπει να τηλεφωνήσεις και όταν παίρνεις στο 210 529 74 50, το τηλέφωνο που μου έδωσαν, μιλάει συνεχώς. Στο μεταξύ εγώ πρέπει να πληρώσω την κάρτα.

Να ξέρουν οι υπάλληλοι του ΟΣΕ ότι εγώ δεν θα λυπηθώ καθόλου όταν θα κλείσει η επιχείρησή τους και θα βρεθούν στο δρόμο, γιατί ο λόγος που φτάσαμε εδώ είναι κάτι τέτοιοι σαν κι αυτούς! Καταστρέψατε τη χώρα, άχρηστοι άνθρωποι.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!