tromaktiko: Σας παρακαλώ, να γίνετε όλοι μια γροθιά!

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Σας παρακαλώ, να γίνετε όλοι μια γροθιά!



Δυστυχώς μετά απο ένα ατυχήμα που είχα πριν 2 χρόνια, είμαι παράλυτος από την μέση και κάτω και δυστυχώς δεν θα έχω την τιμή να βρίσκομαι έξω απο την βουλή μαζί...
με τα χιλιάδες άλλα αδέρφια μας. Θα ήθελα να παρακαλέσω όσους θα πάνε σήμερα στην μάχη, να κάνετε όλο τον πλανήτη να ξαναθυμιθεί τη σημαίνει ΕΛΛΗΝΑΣ. Θέλω να γίνετε ένα, θέλω γίνετε μια γροθιά, μια ιδέα, ένα σώμα. Θέλω να τους δείξετε πως είναι ο όλεθρος τι σημαίνει οργή, και πως καίει η λάβα. Θέλω να υπερυψώσετε τα χιλιάδες χρόνια ιστορία μας και με το βάρος της να συντρίψετε τις 300 αδερφούλες εκεί μέσα και ότι άλλο που υπάρχει και εκεί και είναι ανθελληνικό. Εγω από εδώ θα σας θαυμάζω. Θα βλέπω τις φώτιες που θα ξεπηδάνε απο μέσα σας και τα ακλόνητα σώματα σας να μην νιώθουν πόνο. Κάντε αυτη την ημέρα να είναι η τελευταία απο τα 3 χρόνια κοροϊδίας που φάγαμε. Ο νους μου μαζί σας. Καλή τύχη αδέρφια μου.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!