tromaktiko: Απαράδεκτος ο δήμος Παύλου Μελά!

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Απαράδεκτος ο δήμος Παύλου Μελά!



Εχω εργοστάσιο στην Ευκαρπία Θεσσαλονικης. Σήμερα που χιόνιζε ηταν αδιανόητο να φτάσω στην επιχειρηση μου εγω και οι υπάλληλοι.
Ασε μη μιλήσω για τα φορτηγά των πελατών μου  ή τα φορτηγά των μεταφορικών εταιρείων. Να καθομαστε μεσα στο κρύο για να μπορεσουμε να τα φερουμε μεσα στην αυλή μας. Μεσαίωνας.
Οι δρομοι ήταν γυαλί και κανένας απο τον δήμο δεν φιλοτιμήθηκε να ρίξει αλάτι.
Τους φορους που πλήρωνω όμως καθε μήνα ( 3.500 € ) τους παίρνουνε. Τι μου προσφερουν εμενα τελικά;
Φωτισμό δεν έχω , ταχυδρόμος δεν έρχεται και πρέπει να πλωρώνω θυρίδα στο ταχυδρομείο , σε μια δύσκολη στιγμή όπως η σημερινή άφαντοι.
Θα μας ξαναδουν σε λιγα χρόνια στις εκλογές. Και εμενα και οι 17 υπάλληλοι μου.

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!