Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τεράστιες απώλειες στα προσδοκώμενα έσοδα από τα τέλη, παραπλεύρως απώλειες θα έχουν τα έσοδα από τον φόρο στην βενζίνη, μια και τα οχήματα θα είναι ακινητοποιημένα, θα προκαλέσει επί πλέον ύφεση στον κλάδο των ασφαλιστικών εταιριών, συνεργείων κτλ…
Το ερώτημα είναι ποιος θα πληρώσει αυτές τις απώλειες?
Ποιος πληρώνει με παχουλούς μισθούς αυτά τα σαΐνια στο υπουργείο οικονομικών που με μία απόφαση καταφέρνουν να αναστατώσουν την παναγία?
Γιατί να πληρώνουμε όλους αυτούς όταν οι συμβουλές τους προκαλούν την ύφεση αντί να πετύχουν στόχους που έχει ανάγκη η Ελληνική οικονομία?
Ποιοι είναι αυτοί που συμβουλεύουν και ποιοι τελικά αποφασίζουν χωρίς να έχει καμία συνέπεια η βλακεία τους?
Αναρωτιέμαι όλοι αυτοί οι φωστήρες δεν έχουν ιδέα ότι σε μια περίοδο οικονομικής ύφεσης πρέπει να αυξήσεις τα κίνητρα για να ανακάμψει αντί να αποθαρρύνεις την αγορά?
Δεν μπορούν να φανταστούν ότι αν τιμολογήσουν φθηνότερα θα εισπράξουν από πολλούς αν όχι από όλους, ενώ όταν τιμολογούν ακριβά (αυτό ορίζεται σύμφωνα με την οικονομική κατάσταση του μέσου φορολογουμένου) θα εισπράξουν δραματικά λιγότερα?
Όλα αυτά το κοράκια τα ακριβοπληρώνουμε και έχουν και το ακαταλόγιστο για τις διάφορες αλχημείες που στο τέλος θα κρίνουν ότι εμείς πρέπει να πληρώσουμε.
Τι παράγουν αυτά τα παράσιτα?
Μόνο πρόβλημα μπορούν να δημιουργήσουν και όχι μόνο οικονομικό αλλά όπως όλοι διαπιστώνουμε και κοινωνικό.
Καλύτερα να τοποθετηθούν μπακάληδες και μανάβηδες σε αυτές τις θέσεις παρά οι κατά τα άλλα σπουδαγμένοι με μεταπτυχιακά και άλλα κουραφέξαλα.
Αναγνώστης