tromaktiko: Καταγγέλλω το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσ/νικης

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Καταγγέλλω το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσ/νικης



Καταγγέλλω τα παρακάτω που τα θεωρω απαραδεκτα στις μερες που περνάμε
Πριν δεκα μερες χρειαστηκα για την διαγραφη μου απο τον ΟΑΕΕ ιστορικό του... ονοματος μου για εταιρειες που ηταν στο ονομα μου στο παρελθόν (και εχω πληρωσει κανονικα τις συνδρομές μου)

Απευθύνθηκα αρμοδιως, και για μια εκτύπωση απλη ιστορικού (γινεται με ενα κλικ) μου ζητησαν παρακαλω ΜΟΝΟ 30 ΕΥΡΩ παράβολο (ενω στο βιοτεχνικο επιμελητήριο ειναι 5 ΕΥΡΩ).

Υπεβαλα αιτηση αδυναμιας πληρωμης λογω ανεργίας και μου υποσχεθηκαν οτι θα το δωσουν στο Δ.Σ. της επομενης ημερας. Πέρασα την μεθεπομενη και ισχυριστηκαν οτι το Δ.Σ., θα δει το αίτημα μου στην επομενη συνεδρίαση, διοτι ειχε φορτο εργασιας στην συγκεκριμένη συνεδρίαση.

Ξανα λοιπον μια εβδομαδα μετα ξαναπηγα και ακουστε την απάντηση!

Το Δ.Σ. θα δει το αιτημα σας ιεραρχικα (ποτε???ποιος???γιατι??) τιποτα
αναγκαστηκα να το πληρωσω και εφυγα αγανακτισμενος

Σημειωστε οτι 2 σεκιουριτι φυλανε την εισοδο και έξοδο (για ποιο λογο; Τι φοβουνται;)

Ολοι εκει πρεπει να ντρεπονται διοτι οι κκ του Δ.Σ.ειναι εκλεγμενοι και δεν εχουν κανενα δικαιωμα να εχουν τοσο υψηλες τιμες, εκτος εαν νομιζουν οτι πρεπει να πληρωνει ο κοσμος τις αμοιβες τους στα συμβουλια που παιρνουν μερος.

ΝΤΡΟΠΗ ΞΑΝΑ!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!