βλαπτική κάποιες φορές για την ειδησεογραφία ή την προσωπική ζωή.
Ο λόγος για τα blogs, που όπως φαίνεται έχουν μπει για τα καλά στη ζωή των χρηστών του διαδικτύου, ιδίως των εφήβων. Τώρα, επιστήμονες απέδειξαν μέσω έρευνας, ότι τα ιστολόγια ή προσωπικά ημερολόγια στο ίντερνετ μπορεί να έχουν στην πραγματικότητα πολύ καλή επίδραση στην ψυχολογία των εφήβων.
Συγκεκριμένα, ερευνητές του Πανεπιστημίου της Χάιφα χώρισαν σε ομάδες ένα δείγμα 161 μαθητών του Γυμνασίου (124 κορίτσια και 37 αγόρια), μέσης ηλικίας 15 ετών, οι οποίοι αντιμετώπιζαν κοινωνικά προβλήματα, καθώς όλοι δυσκολεύονταν να αποκτήσουν φίλους ή ένιωθαν ότι δεν απολάμβαναν της αποδοχής από τους συνομηλίκους τους. Στη συνέχεια, κάποιοι από αυτούς άρχισαν να γράφουν προσωπικά ο καθένας σε δικά τους ιστολόγια, με σχόλια αναγνωστών ή χωρίς, ενώ κάποιοι άλλοι δεν ασχολήθηκαν καθόλου με κάτι τέτοιο.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές που είχαν δημιουργήσει ένα blog, και ιδίως εκείνοι που δέχονταν σχόλια άλλων χρηστών, επέδειξαν σημαντική βελτίωση στην αυτοεκτίμηση, στο κοινωνικό άγχος, στην συναισθηματική κατάσταση και στον αριθμό των θετικών κοινωνικών συμπεριφορών, σε σύγκριση με τους υπόλοιπους. Οι επιστήμονες θεωρούν ότι η προσωπική έκφραση αυτή, όπως και σε άλλες περιπτώσεις, εκτονώνει την φόρτιση του συντάκτη, και βελτιώνει τη συμπεριφορά του.