2. Ζητούν από τους πωλητές ο τζίρος της ημέρας ανά τμήμα να είναι 10% πάνω από τον περσινό ,πράγμα πολύ δύσκολο για τα σημερινά δεδομένα.
3.Για κάθε πελάτη που φεύγει και δεν έχει αγοράσει ,ακολουθούν άδικες πιέσεις στον πωλητή ο οποίος με την σειρά του καλείται να απολογηθεί γιατί "δεν δημιούργησε την ανάγκη στον πελάτη να αγοράσει κάτι. Αυτό το ονομάζουν ΄΄επισκεψιμοτητα".
4.Ο υπάλληλος αναγκάζεται πέραν του ωραρίου του να κάτσει σε ατέλειωτα meeting, πριν το άνοιγμα και μετά το κλείσιμο του καταστήματος σε καθημερινή βάση, στα οποία ακούει τον εξάψαλμο ακόμη και να έκανε σωστά την δουλειά του και όλα αυτά δίχως καμία κουβέντα για πληρωμή υπερωρίας . Σε περίπτωση που δεν παρευρεθεί είναι σχεδόν σίγουρη η απόλυσή του.
5.Ζητούν από τον υπάλληλο να προωθεί επί το πλείστον προϊόντα TurboΧ (που είναι κάκιστης ποιότητας και δικής τους εισαγωγής με προέλευση από τα βάθη της Κίνας) και απαιτούν να είναι πάνω από το 50% του συνολικού τζίρου του εκάστου πωλητή το λεγόμενο "μετατρεψιμότητα".
4. Υποχρεώνουν τον υπάλληλο να κυνηγά τον πελάτη στην κυριολεξία για να τον καλησπερίσει άσχετα εάν το έχει κάνει ήδη, μόνο και μόνο για να φαίνεται στον προϊστάμενο-διευθυντή ότι ο υπάλληλος δεν κάθεται. Σε ποιους από εσάς δεν έχει τύχει;;;;
Αυτό το ονομάζουν ΄΄Αναγνωρισιμοτητα΄΄ , το οποίο συνοδεύεται πάντα από κατάλογο που τις περισσότερες φορές εάν δεν δοθεί ( που σίγουρα θα έχει δοθεί από άλλον πωλητή) , στοιχίζει αυτόματα την θέση του υπαλλήλου στην εταιρία χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις .
6. Η απαράδεκτη αντιμετώπιση των διευθυντών οι όποιοι στις πλάτες των υπάλληλων απολαμβάνουν μεγάλα BONUS ,σε πολλές περιπτώσεις μεγαλύτερα των μισθών τους, φέρνει σε δύσκολη θέση τον υπάλληλο που ακόμη και μπροστά σε πελάτη δέχεται την ταπείνωση .
ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΣΥ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ, ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΑΙ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΕΙΤΕ ΤΟΥ SERVICE EITE ΠΩΛΗΤΗ. ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ’Η ΚΑΝΕ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ.
ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΑΣΑΡΟΥΝ (TURBOX)!!!! TIΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΩΛΗΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Αναγνώστης