πάω σε ένα κατάστημα Κωτσόβολου (Mall) και να αιτηθώ λόγω DOA αντικατάσταση του προϊόντος. Ο υπάλληλος εκεί αφού πρώτα υποστήριξε ότι στράβωσα εγώ την θύρα USB ( ασχολίαστο…), όταν επέμεινα με παράπεμψε στο service της Apple ( Quest) και μου είπε ότι αυτοί θα αποφασίσουν για το αν εμπίπτει σε DOA.
H Quest μετά από μερικές μέρες με ενημέρωσε ότι το Mini έχει πρόβλημα και θα άλλαζαν μητρική. Όταν ζήτησα αντικατάσταση μου ανέφεραν ότι υπεύθυνος για αυτό ήταν ο Κωτσόβολος.
Ο Κωτσόβολος μετά από αίτημα μου , μου ανέφερε ότι δεν υποστηρίζει DOA σε προιόντα Apple γιατί δεν υπάρχει εμπορική συμφωνία !!!! Εμπορική συμφωνία για ΔΙΚΑΙΩΜΑ του καταναλωτή.
Ακόμα περιμένω την έγγραφη επίσημη ενημέρωση τους για το παραπάνω για να κινήσω περαιτέρω νομικές διαδικασίες ενώ ήδη έχω ενημερώσει το INKA.
Θεωρώ απαράδεκτη την στάση του εν λόγω καταστήματος το οποίο στους όρους χρήσης στο site αναφέρει
« Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τα κινητά τηλέφωνα, και εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων.»
χωρίς βέβαια να κάνει διαχωρισμό σε προϊόντα Apple.
Αναγνώστης