Μέχρι τώρα δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι η επένδυση σε αυτόν το τομέα μπορεί καν να βγάλει τα έξοδα της. Επιπλέον υπάρχουν σημαντικές εταιρείες, ανάμεσα τους οι Gamestop, Gap Inc. και Nordstrom, οι οποίες άνοιξαν ηλεκτρονικά καταστήματα στο Facebook αλλά στη συνέχεια τα έκλεισαν.
Οι λόγοι για την αποτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου εντός της πλατφόρμας είναι ασαφείς. Το πιθανότερο είναι όμως ότι οι χρήστες δεν επισκέπτονται την υπηρεσία για να κάνουν αγορές αλλά περισσότερο για να επικοινωνήσουν με τους φίλους τους.
Επιπλέον, τα καταστήματα αυτά βρίσκονται εντός των σελίδων που έχουν δημιουργήσει οι εταιρείες. Είναι γνωστό όμως ότι σπάνια οι χρήστες επισκέπτονται τις σελίδες στις οποίες έχουν γραφτεί. Πατούν απλώς “Μου αρέσει” για να γίνουν μέλη και δεν επιστρέφουν ποτέ. Συνεπώς όσο καλό και αν είναι ένα κατάστημα οι περισσότεροι από αυτούς δεν πρόκειται να το δουν.