tromaktiko: Προεκλογική εκστρατεία με facebook και twitter

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Προεκλογική εκστρατεία με facebook και twitter



Νέους και ασφαλείς τρόπους προσέγγισης ψηφοφόρων αναζητούν οι υποψήφιοι βουλευτές καθώς το διαθέσιμο μπάτζετ είναι πιο… σφιχτό από ποτέ.
Όπως δημοσιεύει η «Καθημερινή», οι προϋπολογισμοί των υποψηφίων για τις εκλογές θα είναι αυτή τη φορά μειωμένοι κατά 20% ως 60%, κάτι που σημαίνει πως τα πολυτελή προεκλογικά φυλλάδια, οι αφίσες και ο καταιγισμός των sms θα αντικατασταθούν με άλλους, ηπιότερους και οικονομικότερους τρόπους προβολής.

Με λιγότερα χρήματα και το γενικότερο κλίμα δυσμενές, φαίνεται πως οι κρίσιμες μάχες θα δοθούν στα νέα media.

Όσο για την επαρχία, όπου οι κανόνες του παιχνιδιού είναι κατά τι διαφορετικοί, οι υποψήφιοι φαίνονται αποφασισμένοι να θέσουν όρια στις παράλογες χρηματικές απαιτήσεις για μία εμφάνιση στο γυαλί (ως και 40.000 ευρώ κόστιζαν τα σχετικά «διόδια».

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!