tromaktiko: Google Travel Forum η άλλη όψη του νομίσματος αλλα η ιδια τη Ελλαδος...

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Google Travel Forum η άλλη όψη του νομίσματος αλλα η ιδια τη Ελλαδος...



Έκανε πρχθες το λάθος μια εταιρεία πραγματικά παγκοσμίου βεληνεκούς που αποφάσισε να κάνει ένα event στην Ελλαδα και κάλεσε όλη την αφρόκρεμα του Τουριστικού κλάδου...
και όχι μόνο. Βέβαια να μην τους βάζω όλους στο ίδιο σακί μιας και υπάρχουν και πραγματικά εξαιρέσεις αλλά δυστυχώς είναι λίγες…[ και να διευκρινίσω ότι δεν αποτελούν εξαιρέσεις όσοι συμφωνούν με την γνώμη μου αλλά όσοι έχουν την αξία να το τεκμηριώσουν κα να το αποδώσουν ως οφείλουν]

Δεν είπε μάλλον κάνεις στην Google ότι εμείς οι Έλληνες και ειδικά του τουριστικού κλάδου που είμαστε μεγαλωμένοι μέσα στα λεοπαρ σαλόνια και στην σαμπάνια ότι όταν καλείς Έλληνα ειδήμων (ζητώ συγγνώμη στους ουσιαστικούς λειτουργούς του έργου οι όποιοι ήσασταν παρόντες) εκτός του να τους τα παρέχεις όλα δωρεάν πρέπει από την στιγμή που θα πατήσουν το πόδι τους έως ότου να φύγουν να τους γλύφεις από πάνω έως κάτω; Δεν είπε κάνεις στην Google ότι εάν εφόσον δεν έχει δώσει ένα ευσεβές πόσο να μοιράσει κάτι στην φτωχή αλλά «και καλά» τίμια διαφημιστική πίττα πριν τους καλέσει καλό λόγο δεν πρόκειται να ακούσει; Δεν είπε κάνεις στην Google ότι δεν βάζει ποτέ τα media στο πάνω διάζωμα αλλά πρώτο τραπέζι πιστά στους VIP; Μα καλά δεν είπε κάνεις στην Google ότι ο ειδήμων του τουριστικού κλάδου είναι πολύγνωμων και μέσα στα τόσα τους καθήκοντα έχουν και 1,2 επιχειρήσεις ή κολλητούς που σίγουρα μια από αυτές ασχολείται με την διαφήμιση, την προώθηση και γενικά την τεχνολογία; Δεν ήξεραν οι άνθρωποι, δεν ρώτησαν ότι τα στελέχη του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα απαριθμούν ώρες παρουσίασης σε σεμινάρια φοβερά και τρομερά όπου ο κάθε “ειδικός» εισηγητής τους πλασάρει ένα κάρο slides και πουλά μούρη; Δεν τους είπε κάνεις ότι ο κάθε country manager της κάθε Google θα πρέπει να βαράει προσοχή αντί να είναι χαλαρός πριν μετά και κατά την διάρκεια του event, δεν τους είπε κανείς βρε παιδιά ότι τα στελέχη τις google παραήταν low profile για την φανταχτερή κλάση των στελεχών του τουρισμού; Έπρεπε τουλάχιστον να έχουν την άνεση των «pr» ανθρώπων που ήταν εκεί. Αχ Google δεν ήξερες… δεν ήξερες ότι εδώ όλοι στο Ελλάδα θα έρθουν με τα καλά τους, θα γελάνε και θα πίνουν και θα τρώνε, θα λένε τα καλύτερα ποστάροντας στα twitter profile των ομιλητών για συγχαρητήρια… μέχρι να κοιμηθούν κα να ξυπνήσουν το άλλο πρωί και λες και φοράνε την μάσκα του «διαφωνώ & κριτικάρω άρα υπάρχω» στον κόσμο τούτο και θα αρχίσουν το κράξιμο; Δεν ήξερες ότι τον brand specialist που σίγουρα το 1/3 από τα άτομα την ώρα της παρουσίασης του ανέβαζαν για εντυπωσιασμό στα social media ότι τον παρακολουθούν και πόσο καλά τα έλεγε και πόσο οραματιστής είναι και την επόμενη ώρα θα κάνουν τις ίδιες κινήσεις που είναι στο DNA του Έλληνα όπως το παράδειγμα της παρουσίασης του με την ταυτότητα; Μπορεί να μην βρήκαν αρκετή την παρουσίαση του Peter σχετική με το θέμα ή να μας κούρασε που έκανε την ίδια παρουσίαση για τρίτη φορά σε 15 μέρες αλλά αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι πολλοί δεν μάθαμε τίποτα από αυτή. Το μόνο που έχουμε να αναδείξουμε είναι το εγώ μας, πόσο καλοί και υπεράνω είμαστε και τι καλύτερο από το να είμαστε υπεράνω από μια τέτοια εταιρεία πόσο σημαντικούς μας κάνει αυτή μας η κίνηση. Αυτό που μας αξίζει και το βλέπω να έρχεται είναι να φτάσει πραγματικά αυτή η κατάσταση στα αυτιά των κεντρικών της Google και να τα μαζέψει να φύγει από εδώ. Να κάνει την βάση της αλλού, δίπλα μας, σε μια από αυτές τις χώρες που υποτιμάμε ‘εμείς οι καλύτεροι άνθρωποι’. Πραγματικά απορώ γιατί. Γιατί αντί να προσπαθούμε να αναδείχνουμε με τις δικές μας δυνάμεις προσπαθούμε πάντα να μειώνουμε προσπάθειες άλλων. Ειλικρινά το ανέκδοτο με την κατσίκα. Κύριοι και κυρίες δεν φοβάμαι τους ανθρώπους της Google, γιατί αυτοί σίγουρα πήραν την θέση με την αξία τους και όχι με γνωριμίες κα social networking στο τουριστικό lobby της Ελλαδιτσα μας. Κρίμα όμως.. κρίμα γιατί οτιδήποτε νέο κάνει την εμφάνιση του σε έναν κορεσμένο κατά τα αλλά χώρο προλαβαίνουμε και το κόβουμε από την ρίζα πριν καν προλάβει να φάνει.. Google καλά ήσουν τρία χρόνια σε ένα σημείο που δεν μπορούσε να σε πιάσουν στο digital word of mouth οι «ειδικοί». Έκανες όμως το λάθος και κάλεσες όλους εμάς, να μας καλωσορίσεις, τόλμησες κιόλας να μας προωθήσεις το προϊόν σου, δεν ντράπηκες ειλικρινά; . Δεν ήξερες όμως ότι ο Έλληνας έχει μεγάλες προσδοκίες αγαπητή ομάδα της Google, δεν ήξερες ότι ο Έλληνας είναι τόσο μπροστά που τα δικά σου τα βήματα, ήταν μικρα και χωρις ουσια μπροστά στο που είμαστε εμείς μαθημένοι να βαδίζουμε. Περιμέναμε περισσότερα από εσάς, περιμέναμε να είστε ότι έχουμε μάθει έως τώρα, show off και ουσία καμία. Τα απλά πράγματα δεν μας αρκούν εμάς, εμείς θέλουμε δράση, μυστικά, θέλουμε να ακούμε πράγματα που δεν τα ξέρουν όλοι οι άλλοι. Θέλουμε…απλά να μην γίνεται ρε γαμωτο…. Πως περιμένατε ότι θα περάσετε κ Google την πύλη της γνώσης του Ελληνικού τουριστικού κλάδου εάν δεν έχετε ρίξει λίγο γρέζι; Η γνώση της τουριστικής αγοράς κύριοι στην Ελλάδα μας, έχει τίμημα, και είναι τόσο κλειστή που αυτοί που δεν αντέχουν ασφυκτιούν και σκάνε. Eιμαι τόσο sure ότι όσοι δηλώνουν την απογοήτευση τους από το γεγονός αυτό δίψασαν για γνώση εχθες το απόγευμα και η Google τους απασχόλησε με τον Σακη (που παρεμπιπτόντως σάρωσε) Πόσο άδικο πραγματικά να ζώνουμε σαν τα φίδια οτιδήποτε ουσιαστικό κάνει την εμφάνιση του. Και μπορεί να έχω αντίθετη γνώμη «προφανώς» από κάποιους από εσάς αλλά δεν είναι τρόπος αυτός μου λείπουν τα επιχειρήματα, και δεν θα πω τίποτα άλλο…

Πως νομίζατε ότι θα περάσετε κ Google την πύλη της γνώσης του Ελληνικού τουριστικού κλάδου εάν δεν έχετε ρίξει λίγο μετρητό στον ταξιθέτη, έτσι εύκολα νομίζατε ότι θα καθίσετε ; οι θρόνοι είναι μετρημένοι…και η ουσία είναι απλά να φωνάζουμε την αλήθεια και να πιστέψουμε ότι ΓΙΝΕΤΑΙ να αλλάξουμε την πραγματικότητα....

Αναγνώστρια

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!