tromaktiko: Σχετικά με: Διασαφηνίσεις αναγνώστη για αρμοδιότητες τεχνικού internet

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Σχετικά με: Διασαφηνίσεις αναγνώστη για αρμοδιότητες τεχνικού internet



Πρώτον αν μίλαγες στους πελάτες με το υφάκι που γράφεις εδώ, τότε καλά έκαναν...
(αφορά: Διασαφηνίσεις αναγνώστη για αρμοδιότητες τεχνικού internet) και σε απέλυσαν και δεύτερον γιατί λες ότι απευθύνεσαι σε αυτούς που δεν είναι γνώστες; Ασε θα σου απαντήσω εγώ γιατί στα σεμινάρια που σας κάνουν οι εταιρείες πριν σας βάλουν στα call center σας κάνουν πλύση εγκεφάλου. Αν εγώ δεν ήμουν λίγο σχετικός με τα θέματα network και γενικά internet ακόμα θα είχα πολύ χαμηλή ταχύτητα. Έπρεπε να πάρω τηλέφωνο και να τους εξηγήσω ποια είναι η δουλειά μου για να μου κλειδώσουν την ταχύτητα στην πραγματική ταχύτητα που έφτανε η γραμμή αντί να το έχει κάνει απο την αρχή η εταιρεία; Ή μήπως κάνω λάθος; Και για το τελείωμα απλά θέλω να βάλω ένα τέλος σε αυτό που λένε όλες οι εταιρείες ότι έχουν αυτόνομο δίκτυο απο αυτό του ΟΤΕ. Γιατί αυτόνομο δίκτυο λέμε όταν το σήμα φεύγει από την εταιρεία και φτάνει στο σπίτι - εταιρεία σου με καλώδιο ή οπτική ίνα της ίδιας εταιρείας. Όχι να ξεκινάει από τον παροχέα και σε κάποιο κόμβο σε κάποια περιοχή να περνάει σε σύστημα του ΟΤΕ για να πάει σπίτι σου.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!