Σημαντικά βήματα προόδου κάνει η Kia, καθώς φαίνεται διατεθειμένη να μην αφήσει καμία κατηγορία ανεκμετάλλευτη.
Αυτό πιστοποιεί με τον καλύτερο τρόπο και το νέο της πολυτελές sedan με την ονομασία Κ9 (ΚΗ ήταν η κωδική ονομασία του πριν παρουσιαστεί επισήμως). Πρόκειται για ένα σημαντικό μοντέλο για τη μάρκα, καθώς αποτελεί το πρώτο της πισωκίνητο πολυτελές sedan. Αρχικά θα λανσαριστεί στην αγορά της Κορέας, προκειμένου να συμπληρώσει την γκάμα "K" που απαρτίζεται από τα Κ5 (Optima) και K7 (Cadenza).
Η αποστολή του K9 κάθε άλλο παρά εύκολη μπορεί να χαρακτηριστεί, καθώς έχει να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως η BMW 7 Series και η Mercedes-Benz S-Class. Για αυτό το σκοπό εξάλλου η Kia θα εξοπλίσει το μοντέλο της με έναν θηριώδη V8 (ακόμη δεν έχει δώσει πληροφορίες για τη χωρητικότητα και την απόδοσή του), ενώ ο εξοπλισμός του θα είναι υπερπλήρης τόσο σε άνεση όσο και σε ασφάλεια. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε τα λόγια του Soon-Nam Lee (διευθυντή μάρκετινγκ της Kia) ο οποίος τόνισε πως «το Κ9 είναι το πρώτο αυτοκίνητό μας το οποίο δημιουργήθηκε χωρίς περιορισμούς στη σχεδίαση, τις οδηγικές ικανότητες και την τεχνολογία». Πρόκειται λοιπόν για μία επίδειξη ικανοτήτων της μάρκας, η οποία μένει να δούμε αν θα πάρει την απόφαση να λανσάρει το μοντέλο της και στην ευρωπαϊκή αγορά.
peritroxon.gr
Αυτό πιστοποιεί με τον καλύτερο τρόπο και το νέο της πολυτελές sedan με την ονομασία Κ9 (ΚΗ ήταν η κωδική ονομασία του πριν παρουσιαστεί επισήμως). Πρόκειται για ένα σημαντικό μοντέλο για τη μάρκα, καθώς αποτελεί το πρώτο της πισωκίνητο πολυτελές sedan. Αρχικά θα λανσαριστεί στην αγορά της Κορέας, προκειμένου να συμπληρώσει την γκάμα "K" που απαρτίζεται από τα Κ5 (Optima) και K7 (Cadenza).
Η αποστολή του K9 κάθε άλλο παρά εύκολη μπορεί να χαρακτηριστεί, καθώς έχει να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως η BMW 7 Series και η Mercedes-Benz S-Class. Για αυτό το σκοπό εξάλλου η Kia θα εξοπλίσει το μοντέλο της με έναν θηριώδη V8 (ακόμη δεν έχει δώσει πληροφορίες για τη χωρητικότητα και την απόδοσή του), ενώ ο εξοπλισμός του θα είναι υπερπλήρης τόσο σε άνεση όσο και σε ασφάλεια. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε τα λόγια του Soon-Nam Lee (διευθυντή μάρκετινγκ της Kia) ο οποίος τόνισε πως «το Κ9 είναι το πρώτο αυτοκίνητό μας το οποίο δημιουργήθηκε χωρίς περιορισμούς στη σχεδίαση, τις οδηγικές ικανότητες και την τεχνολογία». Πρόκειται λοιπόν για μία επίδειξη ικανοτήτων της μάρκας, η οποία μένει να δούμε αν θα πάρει την απόφαση να λανσάρει το μοντέλο της και στην ευρωπαϊκή αγορά.
peritroxon.gr