tromaktiko: Απάντηση στο "LIDL και Ελληνικά προϊόντα"

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Απάντηση στο "LIDL και Ελληνικά προϊόντα"



Αφορά LIDL και Ελληνικά προϊόντα
Θα ήθελα να πω να αγιάσει το χέρι αυτού που το έγραψε. Ήμουν κι εγώ για καιρό μέρος όλων αυτών που υπερασπιζόντουσαν τα ελληνικά προϊόντα, αλλά το τελευταίο διάστημα, με όλα όσα έχουν... χτυπήσει - οικονομικώς - την οικογένεια μου, δε μπόρεσα να μείνω πιστή σε αυτό το κίνημα. Τα παραδείγματα του πόσο φτηνά είναι κάποια προϊόντα σε σχέση με αντίστοιχα ελληνικών σουπερ μάρκετ είναι πάρα πολλά και αρκεί μια επίσκεψη για να το καταλάβουν κι οι υπόλοιποι. Ναι βεβαίως τα LIDL πωλούν πιο ακριβά στην Ελλάδα σε σχέση με το εξωτερικό, αλλά ακόμη κι έτσι το αποτέλεσμα πάλι είναι υπέρ μου.

Δε θέλω να κάνω διαφήμιση. Ξέρω ότι πολλοί θα διαφωνούν κάθετα μαζί μου. Δεν πειράζει. Το μήνυμα το στέλνω μπας και ευαισθητοποιηθούν μερικοί και χαμηλώσουν τις τιμές στα ελληνικά προϊόντα. Αλλιώς συγνώμη αλλά οικονομικώς δε βγαίνω για να τα αγοράζω.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!