πλοία στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά. Ως εδώ θα ήταν καλά, καθώς φαινομενικά πρόκειται για κίνηση που ίσως και να ωφελούσε την περιοχή μας, αλλά αναρωτιέμαι αν στο υπουργείο ναυτιλίας υπάρχει έστω και ένας που βλέπει σε βάθος της όχι και τόσο αγνές προθέσεις της Ιταλικής minoan lines.
Συγκεκριμένα, έρχεται να μπει σε μία γραμμή που έχει ήδη μειωμένη κίνηση και έχει 2 πλοία να πηγαινοέρχονται καθαρά για λόγους αρχής και για να μην αποκοπεί το νησί μας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι Χανιώτες να πληρώνουμε για τη μετακίνησή μας ώστε να συντηρηθούν 2 πλοία, κάτι το οποίο και μπορεί να διατηρήσει τις τιμές σε επίπεδα στα οποία μπορούμε να αντεπεξέλθουμε. Ρωτώ λοιπόν: Όταν θα μπουν ακόμη δύο πλοία στη γραμμή τι θα γίνει;
Υπάρχουν δύο εναλλακτικες. Ή ο ίδιος αριθμός επιβατών να συντηρεί 4 πλοία και άρα το κόστος να είναι υπερδιπλάσιο αφού τα πλοία της minoan είναι σαφώς μεγαλύτερα και είχαν φτιαχτεί για μεγαλύτερα ταξίδια ή θα ζητηθεί από το υπουργείο που πάει να εγκρίνει τα δρομολόγια να δοθούν επιχορηγήσεις στη γραμμή από τα χρήματα όλου του ελληνικού λαού.
Και που θα πάνε αυτά τα χρήματα; Θα πάνε στις τσέπες όσων θέλουν να κάνουν την αρπαχτή τους στη γραμμή και συγκεκριμένα σε τσέπες Ιταλών.
Και που θα φτάσουν οι τιμές στα εισιτήρια που πληρώνουμε από την ήδη τρύπια τσέπη μας;
Γιατί λοιπόν κύριοι του υπουργείου ναυτιλίας θέλετε να βάλετε 4 πλοία σε μία γραμμή όπως το Πειραιάς-Χανιά; Ποιος επωφελείται από αυτό;
Αναγνώστης