Το MySpace έχει αλλάξει αρκετά χαρακτήρα και πια δεν είναι μια πλατφόρμα δικτύωσης αλλά περισσότερο ένα μουσικό και ψυχαγωγικό δίκτυο. Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό ότι η υπηρεσία επιλέγει να συνεργάζεται με τους κάποτε ανταγωνιστές του, το Facebook και το Twitter δηλαδή.
Αν συνεχίσει αυτή την πορεία δεν αποκλείεται να γίνει και πάλι δημοφιλής προορισμός, αν και με τελείως διαφορετικό προσανατολισμό. Δεν πρέπει να ξεχνάμε εξάλλου ότι έχει μια τεράστια μουσική βιβλιοθήκη η οποία περιλαμβάνει περισσότερα από 42 εκατομμύρια κομμάτια είναι δηλαδή κατά πολύ μεγαλύτερη από αυτή του Spotify ή του Rhapsody.