tromaktiko: Καταγγελία αναγνώστη για το service της sony ericsson

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Καταγγελία αναγνώστη για το service της sony ericsson



Αγοράσατε κινητό Sony Ericsson; Πολύ καλά κάνατε. Το ίδιο έκανα και γω, αγόρασα το Xperia X10mini pro στην τιμή των 248,90 ευρώ.
Τώρα αν σας παρουσιάσει βλάβη...την πατήσατε. Μιλάμε για μια βλάβη που παρουσίασε και δεν φόρτιζε, μετά από 9 μήνες λειτουργίας. Στην αρχή απευθύνθηκα σε ένα κατάστημα Γερμανός (κωδ. ** G543A1E15S4**) και επιδεικνύοντας το παραστατικό αγοράς, με μια "αναβάθμιση λογισμικού" το πρόβλημα θα επιλυόταν. Στη συνέχεια αφού δεν κατέσθει δυνατή η αποκατάσταση της βλάβης από τον Γερμανό, το κινητό στάλθηκε σε κάποιο επισκευαστικό service της sony-Ericsson, με αριθμό εργασίας επισκευής RJ03211553, το οποίο δεν το γνωρίζω καθόσον σε αναζήτηση στο ιντερνέτ που έκανα, δεν βρήκα επίσημη αντιπροσωπεία, παρά μόνο επίσημα επισκευαστικά κέντρα ανά περιοχή. Μετά από πάροδο 15-20 ημερών ειδοποιήθηκα ότι η εγγύηση δεν καλύπτει την βλάβη, διότι όπως ισχυρίσθηκαν προκλήθηκε από θραύση της εσωτερικής πλακέτας και η αντικατάστασή της θα στοίχιζε 170 ευρώ. Να σημειώσω δε ότι ουδέποτε στη χρήση του κινητού είχα προκαλέσει την πτώση του ή οτιδήποτε άλλο που να δικαιολογεί την θραύση της πλακέτας. Για την διαδικασία αυτή της μη επισκευής του από τη SE χρεώθηκα 12 ευρώ. Κατά την παραλαβή του, δέκτης των παραπόνων μου έγινε ο υπεύθυνος του ως άνω καταστήματος, ο οποίος μου ανέφερε και άλλα όμοια περιστατικά που έλαβαν χώρα με το service της SE και ήταν ο ίδιος παθόν, μου συνέστησε να το επισκευάσει αυτός, προσδιορίζοντας ότι η βλάβη ήταν σίγουρα θέμα αποσυγγόλησης του τμήματος φόρτισης του κινητού με την πλακέτα, πράγμα το οποίο αποκατέστησε, χρεώνοντας μου 18 ευρώ, για την εργασία του. Και αναρωτιέμαι... είναι τόσο δύσκολο στο επίσημο service να κάνουν ένα κολληματάκι και αντ' αυτού σε περίοδο οικονομικής κρίσεως να σου ζητούν 170 ευρώ.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!