tromaktiko: Πρόβλημα με εκπτωτικά κουπόνια σε βενζινάδικο της Shell

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Πρόβλημα με εκπτωτικά κουπόνια σε βενζινάδικο της Shell



Θά ’θελα να διαμαρτυρηθώ για το “τρυπάκι” των κουπονιών των συγκεκριμένων πρατηρίων.Πήγα να βάλω βενζίνη με σκοπό να χρησιμοποιήσω και κάτι...
εκπτωτικά κουπόνια με έκπτωση 2 λεπτών το λίτρο στην απλή αμόλυβδη. Κι αφού με ζάλισαν με την πάρλα τους για να χρησιμοποιήσω την V-POWER , γιατί και καλά είναι καλύτερη,δουλεύει καλύτερα το αυτοκίνητο,λιγότερη κατανάλωση και σε καλή τιμή ,μόνο με 7 λεπτά διαφορά κι άλλα τέτοια, κι ενώ εσύ του ζητάς απλή αμόλυβδη, γεμίζω λοιπόν , πληρώνω και πηγαίνω μέσα να πάρω την απόδειξή μου και να δώσω το “κουπόνι “. Με ρωτάει λοιπόν η υπάλληλος¨απόδειξη ?¨ Ναί της λέω εγώ . Και μου την χτυπάει. Της δίνω μετά την κάρτα πόντων να μου περάσει τους πόντους μαζί με το εκπτωτικό κουπόνι και μου λέει...Αααα είχατε κουπόνι ??? έπρεπε να μου το πείτε...Μα δεν με ρωτήσατε , μόνο αν θέλω απόδειξη μου είπατε...Ναί αλλά τώρα δεν γίνετε , θα πρέπει να το κρατήσετε για την επόμενη φορά μου λέει...Μα θα λήξει της λέω...Ναί αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι τώρα επαναλαμβάνει.Οπότε παίρνω την κάρτα , σκίζω με αγανάκτηση τα δήθεν κουπόνια και της τα ψάλλω ένα χεράκι γιατί κι εδώ εμείς θα πρέπει να πληρώσουμε την χαζομάρα του άλλου....Το περιστατικό έγινε στη Λάρισα στην οδό Φαρσάλων . Ντροπή σας κι ελπίζω να κοιμόσαστε ήσυχοι που μπορέσατε και ξεγελάσατε ένα ακόμη πολίτη....

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!