Θα ήθελα κι εγώ να διαμαρτυρηθώ για τα πρατήρια της shell.
Εδώ και κάποια χρόνια μαζεύουμε πόντους βάζοντας βενζίνη σε πρατήρια shell, και είπαμε τώρα να πάμε να εξαργυρώσουμε περίπου 6000 πόντους.
Το θέμα ξεκίνησε πριν από τα Χριστούγεννα όπου μας είπαν ότι το μηχάνημά τους είναι χαλασμένο... και δεν μπορεί να εξαργυρώσει πόντους.(μπορεί όμως να περάσει πόντους, όπως διαπιστώσαμε...)
Μετά από τις γιορτές ξαναπήγαμε στο πρατήριο (στην Αχαρνών, στον Άγιο Ελευθέριο, εκεί που βάζαμε συνέχεια βενζίνη) γιατί μας είπαν ότι περίμεναν να τους αλλάξουν το μηχάνημα.
Και μας είπαν οτι η κάρτα είναι απομαγνητισμένη επειδή την είχαμε μαζί με πιστωτικές...., και πρέπει να βγάλουμε καινούρια, και μάλιστα μας έδωσε και "ειδική θήκη" για να βάλουμε την κάρτα να μην απομαγνητιστεί...
Κάνουμε τη διαδικασία, με αναμονή, τηλέφωνα κλπ και όταν ενεργοποιείται η κάρτα ξαναπάμε στο συγκεκριμένο πρατήριο. Βάζει την κάρτα στο μηχάνημα και κάνει μπιπ μπιπ μπιπ.. και ήταν απομαγνητισμένη!!! Να σημειώσω πως τις προηγούμενες φορές δεν έκανε κανέναν ήχο το μηχάνημα, και επίσης τους πόντους τους έβαζε κανονικά. Μάλλον το πρόβλημα είναι στην εξαργύρωση για κάποιο λόγο....
Επιτόπου, παίρνουμε τηλ στο τηλέφωνο που μας έδωσαν για να ενεργοποιήσουμε την καινούρια κάρτα για να κάνουμε τα παράπονά μας...και αρχίζει το πανηγύρι!
Αν η κάρτα είναι κόκκινη ή μπλε, αν είχαμε την κάρτα μαζί με πιστωτικές και τέτοια ωραία...
Τέλος, μας είπαν οτι θα μας στείλουν ξανά καινούρια κάρτα που θα κάνει 10-15 μερες να έρθει για να δούμε τι θα γίνει.
Τέλος πάντων, αν απλά δεν θέλουν να δώσουν τα δώρα ας μας το πουν να μην ταλαιπωρούμαστε. Αλλά το να μας στέλνουν ο ένας στον άλλο είναι, το λιγότερο, κουραστικό.
Την είχαμε σε εκτίμηση την εταιρεία σας, αλλά μάλλον είναι όλοι τους τα ίδια... Φυσικά δεν πρόκειται να ξαναβάλουμε shell μετά από τόσο δούλεμα...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ