Όπως εκτίμησε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης (κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας για το θέμα, η οποία του παρέσχε εξουσιοδότηση να προχωρήσει) μετά την απεμπλοκή του, το έργο δρομολογείται, με στόχο να ολοκληρωθεί νωρίτερα και από τις συμβατικές προθεσμίες (σε 12 μήνες, αντί 24, όπως προβλέπεται). ..
Οι βουλευτές μέλη της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας (πλην του ΚΚΕ) εκπροσωπώντας τα κόμματά τους, έδωσαν το «πράσινο φως» στην κυβέρνηση να άρει την εκκρεμότητα, που υφίσταται από τον Ιούνιο του 2009, καθώς ο κ. Βορίδης διαβεβαίωσε ότι νομικά η σύμβαση δεν έχει κανένα πρόβλημα, ενώ αν δεν υπογραφεί οι συνέπειες (απώλεια εσόδων, απένταξη έργων, πρόσθετο κόστος, διακοπή δανειοδότησης κ.ά.) για το ελληνικό δημόσιο θα είναι τεράστιες.
Μάλιστα ο αρμόδιος υπουργός είπε πως η υλοποίηση της σύμβασης είναι μονόδρομος για τον επιπρόσθετο λόγο ότι από την μη λειτουργία των σταθμών αυτών απεμπολούνται έσοδα 65 εκατ. ετησίως.
Ως προς το πολιτικό ζήτημα- την ύπαρξη του οποίου αναγνώρισε ο υπουργός Υποδομών- τόνισε ότι βρίσκεται στα χέρια του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Ευ. Βενιζέλου, ο οποίος βρίσκεται σε εντατική συνεννόηση με τη γερμανική Siemens, στην κατεύθυνση της αποκατάστασης της βλάβης που υπέστη το Δημόσιο (κυρίως της ηθικής βλάβης) και για τα ποσά που σχετίζονται με αυτή.
Όπως είπε ο κ. Βορίδης, το θέμα αυτό έχει ωριμάσει και εκτίμησε ότι θα καταλήξει σύντομα, ώστε να υπάρξουν καταβολές αποζημιώσεων και να αποκατασταθεί η βλάβη του Δημοσίου.