1 Δεκεμβρίου, αγόρασα (με μετρητά όχι επιδότηση) ένα τηλέφωνο...
Sony Ericsson Xperia.
9 Δεκεμβρίου, παρουσίασε βλάβη (δεν άνοιγε) και το επέστρεψα στο κατάστημα. Μου είπαν ότι θα το στείλουν για σέρβις, το θεώρησα λογικό και περίμενα…
16 Δεκεμβρίου, επικοινώνησα ο ίδιος με την εξυπηρέτηση της Vodafone για να ενημερωθώ για την τύχη της συσκευής
18 Δεκεμβρίου, το τμήμα εξυπηρέτησης ζητάει τα στοιχεία του τηλεφώνου για να με ενημερώσει
20 Δεκεμβρίου, παραλαμβάνω την συσκευή υποτίθεται διορθωμένη.
12 Ιανουαρίου, μετά από συνεχή προβλήματα παραδίδω πάλι την συσκευή στο ίδιο κατάστημα με αίτημα αντικατάστασης.
16 Ιανουαρίου, στέλνω πάλι mail στο τμήμα εξυπηρέτησης εκφράζοντας την αγανάκτησή μου
17 Ιανουαρίου, μου απαντάνε ότι το προωθούν στο τμήμα παραπόνων και θα επικοινωνήσουν μαζί μου
24 Ιανουαρίου, τηλεφωνώ ο ίδιος στην Vodafone εξηγώντας σε κάποια υπάλληλο τα ίδια από την αρχή.
25 Ιανουαρίου, μη τηλεφωνούν ζητώντας πάλι τα στοιχεία της συσκευής για ενημέρωση. Μου υπόσχονται πάλι ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου αλλά δεν το κάνει κανείς.
27 Ιανουαρίου, πηγαίνω ο ίδιος στο κατάστημα όπου με απίστευτο θράσος που λένε ότι το τηλέφωνο έχει μεν επιστρέψει από το σέρβις στην Αθήνα αλλά περιμένουν έγκριση για να το ξαναστείλουν στην Αθήνα στην κεντρική αποθήκη για αντικατάσταση. Αρνούνται να μου δώσουν συγκεκριμένο χρόνο για την διαδικασία
27 Ιανουαρίου, στέλνω πάλι mail στην εξυπηρέτηση της Vodafone εξηγώντας την κατάσταση αλλά δεν μου απαντάει κανείς
30 Ιανουαρίου, στέλνω πάλι mail στην εξυπηρέτηση της Vodafone ζητώντας να επικοινωνήσουν μαζί μου αλλά δεν απαντάει κανείς.
Συνοψίζοντας, από τις 1 Δεκεμβρίου έως σήμερα (1/02) πέρασαν 60 ημέρες από τις οποίες η συσκευή βρίσκεται σε σέρβις για 12 + 20 = 32 ημέρες, δούλεψε σωστά μόνο τις πρώτες 8 ημέρες ενώ δεν διαφαίνεται καμία άμεση εξέλιξη. Για τα παραπάνω έχω την σχετική αλληλογραφία όπως και παραστατικά. Όμως όχι για όλα, διότι κατά την παραλαβή και παράδοση της συσκευής το κατάστημα δεν κόβει κανένα παραστατικό…. Τι να πω;
Αναγνώστης