Ένα μεσημέρι της προηγούμενης εβδομάδας με κάλεσαν από την wind για να μου κάνουν μια προσφορά για internet και τηλέφωνο. Ούσα πολύ ευγενική επειδή έχω υπάρξει και εγώ τηλεφωνήτρια παλιά στον ΟΤΕ και ξέρω πως περίπου είναι τα πράγματα, της απάντησα ότι μόλις είχα κάνει μια ανανέωση συμβολαίου με τον ΟΤΕ και δεν μπορώ να αλλάξω ακόμα εταιρία και δεν ενδιαφέρομαι ακόμα. Με απότομο τρόπο τότε άρχισε αυτή να μου λέει ότι αν φύγω τώρα από τον ΟΤΕ θα πληρώσω 50€ και με το πρόγραμμα τους θα κάνω απόσβεση των χρημάτων μου μέσα σε 2 μήνες (να πω ότι η διαφορά στην τιμή των 2 πακέτων ήταν 4 € το μήνα) ενώ όταν της είπα ότι δε γίνεται απόσβεση μέσα σε 2 μήνες με το ποσό που μου λέει μου απάντησε αγενώς "Καλά, αν έχεις να δίνεις 80€ το δίμηνο στον ΟΤΕ, δίνε τα, τι να σου πω;" και μου έκλεισε!
Νόμιζα ότι απλά έτυχα σε περίπτωση αλλά βλέπω ότι είναι η τακτική των τηλεφωνητριών. Αγαπητή wind, με τον τρόπο αυτό όχι μόνο ΔΕΝ κερδίζεις πελάτες λόγω τιμών αλλά και δημιουργείς μια αρνητική εικόνα για την εταιρία σου. Μήπως χρειάζεται μια πιο σωστή επιλογή των τηλεφωνητριών, και όχι με απλό και μόνο σκοπό τις πωλήσεις;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ