Καταγράφηκε ετήσια αύξηση της τάξης του 25%, αφού το 2010 περίπου 310.000 Έλληνες είχαν εμπλακεί με τον ηλεκτρονικό τζόγο (31% του 1 εκατ. Ελλήνων που έκαναν on-line συναλλαγές στο διαδίκτυο).
Όπως προκύπτει από την έρευνα, ο τυπικός Έλληνας on-line καταναλωτής που εμπλέκεται με τον ηλεκτρονικό τζόγο, είναι πολύ σοβαρός χρήστης του Internet (23,3 ώρες/εβδομάδα) που φθάνει βέβαια στα επίπεδα του εθισμού.
Επίσης, θεωρείται επαγγελματίας on-line αγοραστής, αφού κάνει 16,2 αγορές/χρόνο και ξοδεύει 1.450 ευρώ ετησίως. Σε σύγκριση με τον τυπικό Έλληνα on-line καταναλωτή καταγράφεται μια πιο προχωρημένη on-line συμπεριφορά της τάξης περίπου του 20% στα βασικά online συμπεριφοριακά χαρακτηριστικά.
Σε ό,τι αφορά την ηλικιακή κατανομή των Ελλήνων χρηστών του ηλεκτρονικού τζόγου τα τελευταία 2 χρόνια, παρότι φαίνεται να υπάρχει μια μικρή μετατόπιση των χρηστών σε μεγαλύτερες ηλικίες (αύξηση της ηλικίας 43-50 από το 3% σε 8%), καταγράφεται ένα ποσοστό 8% των παικτών στις νέες ηλικίες.
Δηλαδή το 2011 πάνω από 30.000 νέοι (ηλικίας 14-20 ετών) δηλώνουν ότι παίζουν στο διαδίκτυο καζίνο, τυχερά παιχνίδια και στοιχήματα. Επιβεβαιώνονται δηλαδή και άλλες σχετικές έρευνες ότι ολοένα και περισσότεροι έφηβοι ενδίδουν τα τελευταία χρόνια στον ηλεκτρονικό τζόγο με τάσεις εθισμού.