«Τα συμβόλαια σε ευρώ με ορισμένες αεροπορικές εταιρείες έχουν σημειώσει πρόοδο», τόνισε ο οικονομικός διευθυντής της EADS Χανς-Πέτερ Ρινγκ, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του 2011. Τα συμβόλαια «αντίστοιχα με πάνω από 5 δισ. δολάρια για τα αεροσκάφη που θα παραδοθούν μεταξύ 2012 και 2016 έχουν μετατραπεί σε ευρώ, μειώνοντας κάθε συναλλαγματικό κίνδυνο».
Η Airbus, που κατασκευάζει τα περισσότερα αεροσκάφη της στην Ευρώπη, συντηρεί τα κόστη κατασκευής σε ευρώ και πωλεί σε δολάρια, γεγονός που την εκθέτει στις συναλλαγματικές διακυμάνσεις του ενιαίου ευρωπαϊκού νομίσματος έναντι του αμερικανικού.
«Συνεχίζουμε στην ίδια πορεία και το 2012, τουλάχιστον το προσπαθούμε, αλλά αυτό δεν είναι εύκολο», τόνισε ο Ρινγκ.
Ο εμπορικός διευθυντής της Airbus Τζον Λίχι είχε δηλώσει τον Ιανουάριο πως η εταιρεία είχε αρχίσει να πωλεί τα αεροσκάφη της σε ευρώ.
Για το 2011 η Aibus κατέγραψε κύκλο εργασιών 33,1 δισ. ευρώ, μία αύξηση 10% εν σχέσει με το προηγούμενο έτος.