Τώρα, ο διαφημιστής βρίσκεται πίσω από το σλόγκαν «Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία» (Give Greece a chance), θέλοντας να συμβάλλει στην αλλαγή της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό και την προσέλκυση επενδύσεων.
«Θέλει να μετατρέψει την Ελλάδα σε Apple της Μεσογείου» αναφέρει η γαλλική εφημερίδα, που εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο έγινε η σχετική διαφημιστική καμπάνια, η οποία δημοσιεύτηκε σε σελίδες επιλεγμένων εντύπων της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου και της Βρετανίας.
Στη Γερμανία, η καμπάνια κυκλοφόρησε στη γνωστή λαϊκή εφημερίδα Bild, ενώ στη Γαλλία υπήρξε ολοσέλιδη καταχώρηση στην οικονομική «Les Echos»
Το σύνθημα «Give Greece a Chance», (Δώστε μια ευκαιρία στην Ελλάδα), μεταφρασμένο στις διάφορες γλώσσες, πρωταγωνιστεί, ενώ στη συνέχεια αναφέρεται ότι η Ελλάδα αλλάζει.
«Η Ελλάδα θέλει να ξανακερδίσει τις καρδιές. Αυτή η εκστρατεία ήλθε να καλύψει ένα κενό: από την αρχή της κρίσης δεν κατάφερε να προβάλλει την πρόοδό της», αναφέρει η Φιγκαρό.
Η χρηματοδότηση της διαφήμισης έγινε από 20 μεγάλες ελληνικές εταιρείες, που ανέθεσαν το σχεδιασμό στον Πίτερ Οικονομίδη.
Η Φιγκαρό υπενθυμίζει ότι όταν ο Οικονομίδης συνεργάστηκε με τον Στιβ Τζομπς, η κατάσταση της Apple δεν ήταν καλή, ενώ η διαφήμιση της Ελλάδας «είναι μια πρόκληση που δεν φοβίζει τον διαφημιστή».
Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που ο Οικονομίδης ασχολείται με την Ελλάδα, καθώς σε προσωπική του εκστρατεία το 2011 είχε υποστηρίξει ότι «η Ελλάδα είναι μία από τις σπουδαιότερες μάρκες που δεν απέκτησε ποτέ επωνυμία».
Στόχος του διαφημιστή είναι να δώσει στους πλέον ταλαντούχους και καινοτόμους Έλληνες την ελπίδα και την επιθυμία να παραμείνουν στη χώρα.
« Yes we can! Ναι μπορούμε να βγούμε από την κρίση (με το κεφάλι) ψηλά», δηλώνει.