Μόλις οι εργασίες ολοκληρωθούν η λειτουργία της μηχανής αναμένεται να «ελαφρυνθεί» και να γίνει οικονομικά αποδοτικότερη, ενώ παράλληλα θα μειωθούν οι εκπομπές ρύπων.
Το ηλικίας τριών ετών Viking Lady τροφοδοτείται από υγροποιημένο αέριο και είναι το πρώτο εμπορικό πλοίο εξοπλισμένο με κυψέλη καυσίμου για τη λειτουργία του συστήματος προώθησης.
Με την τοποθέτηση του συστήματος μπαταρίας το πλοίο θα λειτουργήσει όπως τα υβριδικά αυτοκίνητα με τη διαφορά ότι τόσο η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου είναι τηρουμένων των αναλογιών υψηλότερη όσο και η απόσβεση της επένδυσης από την εξοικονόμηση καυσίμου πολύ ταχύτερη σε σύγκριση με τα κοινά οχήματα.