Στο πλαίσιο ενός ακήρυκτου πολέμου με πολλά θύματα και τεράστιες πολεμικές δαπάνες που φορτώνονται στις πλάτες των δύο λαών και παράλληλα πολλαπλασιάζουν την περιουσία των βιομήχανων και εμπόρων όπλων, καταμετρούνται δεκάδες παραβιάσεις του FIR, όπου τα πολεμικά αεροσκάφη είναι εξοπλισμένα και εμπλέκονται σε άκρως επικίνδυνες αερομαχίες, ενώ καταγράφονται κατασκοπευτικές και τρομοκρατικές υπερπτήσεις πάνω από νησιά, πραγματοποιούνται αβλαβείς διελεύσεις των πολεμικών σκαφών του Τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού που συχνά παραβιάζουν τα χωρικά ύδατα και τους διεθνείς κανόνες.
Για τον ελληνικό αστικό πολιτικό και δημοσιογραφικό κόσμο η ευθύνη βρίσκεται πάντα στους απέναντι, στην τουρκική επιθετικότητα και προκλητικότητα. Που την αναζωπυρώνουν οι Αμερικάνοι, γιατί επιδιώκουν να παρέμβουν ως επιδιαιτητές και να ελέγξουν του Αιγαίο..
Όμως, ένα πρόσφατο πολεμοκάπηλο δημοσίευμα του defencenet.gr, που θέλησε «να ανορθώσει το εθνικό φρόνημα», ενός εργαζόμενου που πλήττεται βάναυσα από την άγρια ταξική επίθεση της πραξικοπηματικής κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ και από τα Μνημόνια των τραπεζιτών-τοκογλύφων-Ε.Ε.-ΔΝΤ, αποκάλυψε μια διαφορετική πτυχή της πραγματικότητας. Πιο συγκεκριμένα γίνεται λόγος για ακραίες πολεμικές ενέργειες των πιλότων της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, που επιχείρησαν να ισοσκελίσουν το ισοζύγιο των προκλήσεων, διακινδυνεύοντας τις ζωές τους και ταυτόχρονα, να εμπλέξουν τους δύο λαούς σε μια ολέθρια στρατιωτική σύγκρουση.
Το δημοσίευμα έχει τίτλο «Άγγιγμα θανάτου" από ελληνικά Mirage 2000 στην τουρκική φρεγάτα Gaziantep (F490)» και αναφέρει ότι «Ένα σαφές μήνυμα ότι αν συνεχιστεί η επίδειξη επιθετικότητας από τουρκικής πλευράς θα μπορούσαν να υπάρξουν και ατυχήματα, έστειλαν για δεύτερη φορά μέσα σε τέσσερις μήνες οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, όταν σύμφωνα με πληροφορίες του defencenet.gr μαχητικά αεροσκάφη Μirage 2000, προερχόμενα από την Τανάγρα στοχοποίησαν την τουρκική φρεγάτα Gaziantep (F490) η οποία το Σάββατο 24/03 έφτασε μέχρι τις νότιες ακτές της Αττικής, περνώντας μεταξύ Μακρονήσου και Τζιάς και ακολούθησε εν συνεχεία βορειοανατολική - ανατολική πορεία μέχρι το ναύσταθμο του Ελλησπόντου.
Πιο συγκεκριμένα εκτός από την φρεγάτα του ΠΝ Θεμιστοκλής (F465) που παρακολουθούσε τις κινήσεις της τουρκικής φρεγάτας, δύο μαχητικά αεροσκάφη επιφυλακής Mirage 2000 εστάλησαν από την Τανάγρα στην περιοχή που έπλεε η τουρκική φρεγάτα. Τα μαχητικά πέταξαν οπλισμένα σε απόσταση 5 περίπου μιλίων από την Gaziantep (F490), σε απόσταση δηλαδή οπτικής επαφής και στοχοποίησης μέσα από το HUD των αεροσκαφών και σε ύψος 1300 μέτρων με ανοικτά και σε πλήρη ετοιμότητα όλα τα συστήματα των αεροσκαφών και τα όπλα οπλισμένα. Πρακτικά "άγγιξαν" το εχθρικό πολεμικό με ένα άγγιγμα που σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα ήταν θανατηφόρο. Δεν έγινε σαφές από τις πηγές που μετέδωσαν την πληροφορία αν επρόκειτο για μαχητικά της έκδοσης BGM, με βλήματα κατά σκαφών επιφανείας ΑΜ-39 Εxocet, αλλά αυτό μικρή σημασία έχει.
Το μήνυμα ήταν καθαρό και ηχηρό: Οι βόλτες στις ακτές της Αττικής μπορεί να προκαλέσουν και ατυχήματα και υπάρχουν και κάποια όρια ακόμα και στις προκλήσεις. Είναι η δεύτερη φορά που η ΠΑ απαντά με τέτοιο τρόπο στην τουρκική επιθετικότητα. Τον περασμένο Δεκέμβριο, λίγες ημέρες μετά την υπέρπτηση των δύο RF-4E επάνω από την Μεγίστη (Καστελόριζο), δύο ελληνικά μαχητικά F-16, κατά λάθος βέβαια, πλησίασαν κοντά (πολύ κοντά...) στις στέγες των τουρκικών σπιτιών στην πόλη Κας, στην μικρασιατική ακτή απέναντι από την Μεγίστη.
Φαίνεται ότι έχουμε την έναρξη μιας νέας περιόδου όπου η ΠΑ, με όσες δυνάμεις έχει, θα προσπαθεί τουλάχιστον να μην αφήνει αναπάντητες τέτοιου είδους προκλήσεις... στέλνοντας . Στο παρελθόν τα τουρκικά πλοία παρακολουθούνταν στενά από τα πλοία του ΠΝ μέχρις ότου εξέλθουν στο βόρειο Αιγαίο. Όπως αποκάλυψε από το Σάββατο το defncenet.gr, ήταν η δεύτερη φορά που η Gaziantep (F490) πραγματοποίησε το δρομολόγιο Ακσάζ - Ελλήσποντος μέσω των Κυκλάδων και πλησίον των ακτών της Αττικής. Η πρώτη φορά που το τουρκικό πλοίο ακολούθησε το δρομολόγιο αυτό ήταν στις 28 Φεβρουαρίου 2010».
Αν όσα περιγράφει το δημοσίευμα αληθεύουν, τότε προκύπτουν εύλογα ερωτήματα: Οι ακραίες αυτές πολεμικές ενέργειες ήταν πρωτοβουλία των πιλότων ή επιχειρησιακό σχέδιο εγκεκριμένο από την ηγεσία της Πολεμικής Αεροπορίας; Ποιος έδωσε λοιπόν τη διαταγή; Ήταν ενήμερη και σύμφωνη η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων; Αν όντως γνώριζαν και το είχαν σχεδιάσει, τότε βρισκόμαστε μπροστά σε μια επικίνδυνη τυχοδιωκτική πολεμική επιλογή της κυβέρνησης Παπαδήμου με παρανομαστή των ενεργειών της τον καθορισμό ΑΟΖ, την εκμετάλλευση των ενεργειακών κοιτασμάτων σε Αιγαίο-Ανατολική Μεσόγειο, την αισχρή στρατηγικού χαρακτήρα στρατιωτική συνεργασία με το κράτος τρομοκράτη Ισραήλ και την άμεση εμπλοκή σε όλες τις βάρβαρες ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις ΝΑΤΟ και ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΥ, την αγορά νέων οπλικών συστημάτων και την αποδοχή μεταχειρισμένων, με βασικό προμηθευτή τις ΗΠΑ.
Δυστυχώς, επιβεβαιώθηκε η χειρότερη εκδοχή καθώς ο ΥΕΘΑ Δ.Αβραμόπουλος μιλώντας στην αρμόδια Επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας δήλωσε ότι «η τουρκική φρεγάτα σε κάποια στιγμή αισθάνθηκε στο σβέρκο της, το χνώτο των ελληνικών μαχητικών και φρεγατών», ενώ επίσης βρήκε την ευκαιρία να ενημερώσει για την προμήθεια βλημάτων 120 χλστ. Από τα αποθέματα του Ολλανδικού στρατού και την παραγγελία χιλιάδων νέων βλημάτων από τη Γερμανία.
Πρόκειται για μια επικίνδυνη εξέλιξη που αποδεικνύει ότι είτε για λόγους εσωτερικής πολιτικής, ψηφοθηρίας και αποπροσανατολισμού του λαού μας από τα καυτά κοινωνικά προβλήματα και αδιέξοδα που πρόκειται να επιδεινωθούν, είτε για λόγους όξυνσης του ελληνοτουρκικού ανταγωνισμού, οδεύουμε σε μια ακραία επιδείνωση των σχέσεων και μια κλιμάκωση των εξοπλισμών.
Η συνεργασία και παρέμβαση του εργατικού και αντιπολεμικού κινήματος και στις δυο ακτές του Αιγαίου είναι ο μόνος παράγοντας που μπορεί να εξασφαλίσει την ειρήνη στην περιοχή.
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
diktiospartakos.blogspot.com