Είναι η πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη, του Στάθη Χαϊκάλη και του Ονίκ Παλαντζιάν, με τίτλο «Up Greek Tourism»οι οποίοι κατάφεραν να συγκεντρώσουν το απαραίτητο ποσό για την εκστρατεία μέσω του crowd-funding.
Με τη βοήθεια άλλων 15 ατόμων και αξιοποιώντας τη δυναμική του social media marketing χρειάστηκαν μόνο δύο μήνες για να συγκεντρώσουν 15.000 - 17.000 δολάρια για την εκστρατεία.
Με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν ο ελληνικός τουρισμός να διαφημίζεται με διαφημιστικά σποτ των 60΄΄, 4 φορές την ώρα, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, στο κέντρο της Νέας Υόρκης μέσω μιας τεράστιας υπαίθριας διαφημιστικής πινακίδας η οποία θα προβάλλει υλικό προώθησης του ελληνικού τουρισμού.