Όπως τονίζεται στην επιστολή, όχι μόνο δεν απελευθερώνονται οι χερσαίες επιβατικές μεταφορές και οι τακτικές συγκοινωνιακές γραμμές, οι οποίες εξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ, αλλά πριμοδοτούνται με επιπλέον χρηματοδότηση 45 εκατομμυρίων ευρώ προς επενδύσεις για εκσυγχρονισμό τους, τη στιγμή που οι επιχειρήσεις όλης της χώρας - τουριστικές και μη- κυριολεκτικά ματώνουν για να μπορέσουν να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση από τις Τράπεζες με εξοντωτικά επιτόκια, όπως χαρακτηριστικά τονίζεται.
Παράλληλα, επισημαίνεται ότι -μεταξύ άλλων- δεν προβλέπεται η χορήγηση νέων αδειών για επιβατικά δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα, από 5 μέχρι 9 θέσεων Ειδικής Μίσθωσης, χωρίς μετρητή με επαγγελματία οδηγό (τα γνωστά βανάκια) στα τουριστικά γραφεία, τα οποία, λόγω της φύσεως τής λειτουργίας τους, τα έχουν πραγματικά ανάγκη για την καθημερινή μεταφορά μικρών ομάδων τουριστών.

