tromaktiko: Αναγνώστρια καταγγέλλει απαράδεκτη εξυπηρέτηση σε ''καλό'' κομμωτήριο στους Αμπελόκηπους

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Αναγνώστρια καταγγέλλει απαράδεκτη εξυπηρέτηση σε ''καλό'' κομμωτήριο στους Αμπελόκηπους



Κατά τη διαμονή μου κάποιων ημερών στην Αθήνα έψαχνα κομμωτήριο για ένα απλό χτένισμα και κατέληξα στο... ''STYLE''. Το κακό ξεκίνησε όταν κάθισα για λούσιμο, όπου η ιδιοκτήτρια επέμενε να μου κάνουν διάγνωση στο κεφάλι! Ούτε στο γιατρό να πήγαινα! Η διάγνωση λοιπόν έλεγε ότι έπρεπε να κάνω μια αγωγή-μάσκα, δεν θυμάμαι ακριβώς, η οποία στοίχιζε 10Ε. Είπα στην υπάλληλο πως δεν ήθελα γιατί δεν ήρθα προετοιμασμένη, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, εννοώντας!! Όμως η ιδιοκτήτρια όταν ήρθε να με χτενίσει, επέμενε ότι έπρεπε να την κάνω γιατί τα μαλλιά μου είναι έτσι είναι αλλιώς και είπα και πάλι πως δεν ήρθα προετοιμασμένη και μου απάντησε ''σιγά 1 λεπτό παίρνει ''!! Και σιγά που δεν κατάλαβε τι εννοούσα!!! Συν τοις άλλοις ήθελε να μου πουλήσει και προϊόντα εταιρείας που προωθούσε. Και πάλι αρνήθηκα !! Το κορυφαίο της υπόθεσης όμως είναι ότι, όταν πήγα να πληρώσω με ΧΡΕΩΣΕ 3Ε επιπλέον γιατί μου έβαλε ένα προϊόν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙ και χωρίς να μου πει ότι χρεώνεται!! Και η κοροϊδία συνεχίζεται... στο κατάστημα υπάρχει φοιτητική έκπτωση και όταν της είπα ότι είμαι φοιτήτρια η απάντησή της κυρίας : '' πρόλαβα και έκοψα την απόδειξη. Την ΕΠΟΜΕΝΗ φορά να μου το λες πιο νωρίς''! Μην ανησυχείς και δεν ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να υπάρξει επόμενη φορά! Σύνολο ΛΟΥΣΙΜΟ-ΧΤΕΝΙΣΜΑ-ΠΡΟΙΟΝ: 24E .Το ξέρω πως δεν αλλάζει κάτι τώρα και δεν είναι τα 3Ε. Το θέμα είναι η κοροϊδία και να μην την πατήσει κάποιος άλλος όπως την πάτησα εγώ!
Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!